Omrollen in bed

<p>Mijn zoontje is 8 maanden en sliep altijd goed (behalve tijdens de sprongen). Hij slaapt nu al een aantal nachten onrustig. Als ik bij hem ga kijken ligt hij omgerold op zijn buik in bed (toch knap als je een slaapzak aan hebt haha). Naar mijn idee wilt hij dus ineens liever op zijn buik slapen wat ik geen probleem vind. Maar als ik hem op zijn buik in bed lig begint hij te gillen en wilt hij dus graag op zijn rug liggen. Maar in de nachten is hij aan het spoken omdat hij op zijn buik wil gaan liggen. Iemand tips hiervoor, want elke nacht er uit moeten vind ik ook niet echt een optie</p>

hoi!
veel kindjes 'worden' buikslapers
wordt hij wakker omdat hij op zijn buik ligt? of dat hij het graag zou willen maar dat het heel veel moeite kost? of terugrollen moeilijk gaat.
toen mijn dochter wat jonger was en al wel wilde draaien merkte ik dat de mouwen van de slaapzak nog te stug waren zodat dat haar belemmerde.  toen winterslaapzak zonder mouwen aangeschaft en dan armpjes iets dikker aankleden kon ze zelf bepalen hoe ze wilde liggen. ze begint op haar rug en dan is het aan haar. (meestal buik dus)
nu (1 jaar later) wel winterslaapzak met mouwen en gaat nu goed.

Terug
Bovenaan