Omrollen in bed

Hoi, hebben jullie dat ook en wat doen jullie er tegen. Kyan rolt zich op zijn zij in bed, en komt daardoor met zijn benen door de spijlen heen. Vind het zelf een beetje eng dat hij zich omrolt, hij is al een paar keer waar wij bij waren op zijn buik terecht gekomen, maar in zijn bed wordt ik daar niet blij van.

x Yvonne

Denk dat je er niet veel aan kan doen. Hier is het ook t geval en smorgens kom ik bij haar en ligt ze overdwars in bed. Ik leg er niks in (handoek ervoor of achter oid) en ga gewoon af en toe even kijken.

xx

Een zijligkussen, rugliggingskussen en/of hellend vlak van Deltababy (http://www.deltababy.be/onze-producten/slaap.htm en http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d276_matras_toebehoren.html)?

Ik wist trouwens pas van het bestaan van de laatsten, toen ik de folder in de doos vond.

Wij hebben Keiran vanwege zijn spugen (en flink verslikken) in het begin en het hoesten later(waarschijnlijk een vleugje kinkhoest) veelal op zijn zij laten slapen. Geen idee dat een hellend vlak dan ook handig had kunnen zijn (wel een handdoek op advies onder het matras, maar verder geen idee).

Groetjes,
Gerda

Heb je hem niet in een slaapzakje dan? Dan kan hij toch niet met zijn been er tussen raken, of zit hij met twee benen door 1 opening? Ik heb zelf een dichte wieg en de deltaslaper. Maar ik heb ook wel eens bij iemand gezien die langs de zijkant een doek had gespannen. Was toch nog niet zo gek hè, vroeger, die dichte ledikantjes ;)

Hoi hij heeft een slaapzak aan. Maar die gaat alle kanten op.
Ga van de week een langere kopen. Dan heeft hij iets meer ruimte met zijn benen. Hier doet hij hele rare dingen in. Is ook al helemaal uitgerekt.
Maar je kunt dus niet op je buik rollen met een slaapzak? Dat is wel fijn.

x

Niet, mijn 3mnder heeft er anders helemaal geen probleem mee om met of zonder slaapzak op haar buik te rollen ;) Ze is nou eenmaal een buikslapertje, dus ik laat haar maar..

Maar ze slaapt wel bij ons op de slaapkamer, dus nooit alleen..

Terug
Bovenaan