omrollen in haar slaap

Hallo Meiden,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Isabelle is ruim 6 maanden en kan al enige tijd omrollen, ook vindt ze het leuk om dan even op haar buik te blijven spelen. Helaas gaat het 's nachts ook door, maar kan ze dan niet terugrollen en begint te brullen. Met andere woorden ik kan er soms 6 keer uit op een nacht om haar weer op haar zij/rug te leggen. Ze wordt niet echt wakker als ik dat doe, maar het is toch wel heel vervelend.

Wie weet raadt?

groetjes Kim en Papa van Isabelle
 
Hallo,

Wij hebben ook z,on periode gehad, dat ons zoontje ons vaak uit bed liet komen, doordag hij weer eens op zijn buik lag en niet meer terug kon.
Naar mijn idee kun je er weinig aan doen. Je kunt ze toch niet vast   binden. Is ook veel te gevaarlijk. Ze leert vanzelf we terug te draaien.
Tenminste dat ging ons zoontje wel snel.

Veel succes ermee

Caroline
 
Halo,

Wij hebben dit ook gehad met mijn zoontje en het goed kunnen oplossen, wij hadden riempjes gekocht bij een babyzaak en dit vastgemaakt aan de trappelzak en dat werkte perfect. Het ging niet door de trappelzak heen!!!!! Dus het is super safe. Na verloop van tijd wilde hij graag op zijn buik slapen en wilde hij ook niet meer in de trappelzak liggen.

Gr. Jeannette
 
Terug
Bovenaan