omrollen trots tranen

Chris rolde vandaag zelf op zijn buikje en weer terug.
Hij was zelf helemaal blij en gelukkig.
Ik had niet verwacht dat hij het nu al zou kunnen, na 1 dag oefenen.
Hij is maandag 18 weken oud geworden.
Ik ben geen softie, maar ik had echt de tranen in mijn ogen staan.
Zijn er meer moeders die dit herkennen?

Lukas kan van zijn buikje op zijn rug rollen. En elke keer als hij het doet ben ik inderdaad helemaal trots en super enthousiast.

zijn nieuwste truukje is op zijn rug 180 graden draaien in de box. Ik leg heb dus bij met zijn hoofd rechts een een kwartiertje later heeft meneer zich naar links gedraaid.

Ook Lukas is 18 weken.

Leuk he als je kleintje iets doet waar je trots op bent.
Merel draaide voor het eerst van buik naar rug toen ze 14 weken oud was.
Gisteren had ik hier een boxkleed op de grond gelegd...videocamera klaar...Merel op haar buikje..en hoppa...ging ze weer :)
Kon ik het gisteravond mooi aan papa laten zien en staat nu vast gelegd op video voor later..hahahaha.

Alleen van rug naar buik lukt nog niet, en dan is er zwaar protest omdat het niet gaat...ze doet zo haar best..hihihi.

(ze word morgen 16 weken)

Tuurlijk ben je dan super trots.
Tijs draaide zich al met 3 weken van buik naar rug. Van het cb moesten wij hem op zijn buik gaan leggen, maar daar had meneer blijkbaar geen zin in. Dan werd hij heel nijdig en gooide zich om. Hij heeft dat toen meteen aangeleerd en draait zich al geruime tijd zonder zich nijdig te maken van buik naar rug. Hij draait zich nu ook bijna om van rug naar buik, hij moet alleen nog in de gaten hebben dat hij zijn armpje iets anders moet neerleggen, want die ligt nog in de weg. Tijs is morgen 4 maanden oud!

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan