omrollen van rug naar buik

Hallo, mijn zoontje van 4 1/2 maand draaide zich vanochtend voor het eerst op zijn buik , Had hij dat al moeten kunnen of loopt zijn ontwikkeling goed. Hij heeft zijn voetjes ook nog niet gevonden. wanneer kan dat gaan gebeuren.

Groetjes Angelique
 
Hallo,

Ons zoontje rolde ook vanaf 4 maanden op zijn buik. Zij voetjes heeft hij nu pas echt ontdekt. Toen hij   5 maanden was keek hij naar zijn voetjes,maar vond zijn handjes veel interessanter. Nu is hij inmiddels 8 maanden en speelt hij veel met zijn voetjes.
Jouw kindje ligt dus volgens mij helemaal op schema.

Succes.
 
mijn zoontje is vandaag al weer 5 maanden oud maar rolt nog niet erg hard hoor
Vorige week zag ik wel ineens dat ie zich om rolde van buik naar zij terug, maar van rug naar buik mag mama nog voor hem doen.
Ik zie wel steeds meer dat ie zijn benen de lucht in gooit en probeert om te draaien, maar hij is nog druk aan het oefenen zeg maar.
Leuk he al die dingen die ze gaan ontdekken ik geniet er erg van
groetjes Martine
 
Hallo,
Onze Sam, nu bijna 2, kon met 4 1/2 maand omrollen zowel van rug naar buik en omgekeerd. Simon is nu vier 1/2 maand en hij kon met 3 maanden al omrollen. Van rug naar buik is een makkie alleen van buik naar rug gaat nog niet zo soepel.
Op het CB zeiden ze dat ze pas eens met 5-6 maanden vragen aan de ouders of hun kindjes dat al kunnen.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan