Omrollen

Hallo allemaal!
Ik heb een klein vraagje: mijn dochter is nu 6 maanden en kan nog steeds niet omrollen. Wel als ik haar een klein zetje geef, maar niet uit haar zelf. Als ik het haar wil leren, moet ik dan haar armpje omhoog leggen? En om terug te draaien van buik naar rug?
Op zich maak ik me er niet zo druk om hoor, komt vanzelf wel, maar toch...
Groetjes,
Annemarie
 
Hoi Annemarie,

Onze dochter begon met ongeveer vier maanden met omrollen van rug naar buik, maar ik heb me toen laten vertellen dat ze daar heel vroeg mee was. Waarschijnlijk is jouw dochter gewoon 'op tijd' als ze er mee begint. Mocht je je toch ongerust maken, dan kun je altijd even bij het consultatiebureau vragen, toch?

Succes,

Groetjes, Suwanna
 
Nou als jou dochter met vier maanden erg vroeg was dan is mijn zoontje super vroeg, hij rolde eergister van zijn buik op zijn rug en hij is net drie maanden!!!!! Maar ja Robin tilde met twee dagen ook al zijn hoofd op, maar dat vlotte van hem is ook niet altijd even leuk.

Groetjes Angela
 
TJa, wat is vroeg en wat is laat. Mijn zoon was een maand of 8/9 voor hij het rollen door had. En zelfs toen deed hij het zeer weinig.Als de rest gewoon in orde is en normaal ontwikkeld zou ik me er geen zorgen om maken hoor. Komt vanzelf. Het ene kind is nu eenmaal sneller dan het andere
 
Terug
Bovenaan