Omrollen

Ik ben zoooooooo trots op mn dochter... ze is pas vier maanden net geworden en kan zelf al omrollen en weer terugrollen... en pak heel wijs haar speentje en doet deze in haar mond...
 
Zo, met vier maanden al!Da's inderdaad erg snel. Ik denk dat het bij onze dochter ook niet lang zal duren, ze is nu twee en halve maand en je kunt zien dat ze al probeert om te draaien. Van haar rugje al heel makkelijk naar de zij. Waar ze al snel mee is is haar hoofdje optillen. Ik was met vier weken op het bureau en toen ze op haar buikje lag steunde ze al echt op haar armpjes en drukte zich zelf omhoog. En het hoofdje gewoon rechtop houden. Echt mooi om te zien is dat! Ik denk dat ze daar ongeveer mee begon toen ze ongeveer drie weken was. Ze is al heel sterk in haar nekje.
 
mijn zoon was ook zo snel en de consultatiearts zei zelfs dat hij met zijn ontwikkeling nu op het niveau van een baby van 9 maanden zit. Hij is nu 5 maanden. Ik heb het idee dat dee ontwikkeling van de beby's van tegenwoordig ver vooruit is in vergelijking van vroeger. Aan de ene kant wel jammer, het gaat allemaal al zo snel. Maar ook ik ben even goed beretrots op mijn strebertje!
 
wat goed zeg !!bij caitlyn heeft het ongeveer een maandje geduurd voordat ze het onder de knie had en nu doet ze niet meer anders....en denk gewoon dat ze met alles snel is want toen ze 8 dagen oud was tilde ze al haar hoofdje op.. ongelovelijk gewoon !! zin om anders eens te kletsen op msn?
 
Eigenlijk zegt dat niets of je baby eerder of later al kan omrollen, op den duur zullen ze allemaal gewoon kunnen lopen zoals wij. Sommige baby zijn sneller in een aantal ontwikkelingen maar juist langzamer in andere.
 
Terug
Bovenaan