omrollen

Hallo, ik ben de moeder van een heel lief meisje, het is mijn eerste kindje. Ze is nu bijna 9 mnd. en kan zich goed omhoog houden als ze op haar buik ligt en met een klein steuntje in haar rug ook goed rechtop zitten. Maar ze rolt nog maar heel zelden om van haar buik naar rug en andersom (en als ze het doet, is het volgens mij niet echt met opzet). Ik geef haar nog steeds borstvoeding en ze is nogal een dikkertje, dus misschien is ze een beetje te 'log' om te bewegen. Ik oefen nu zo af en toe met haar, maar ik weet niet of dat helpt. Is het 'normaal' als ze zich met 9 mnd. nog niet omdraait? Komt een van jullie dat bekend voor? Is ze gewoon wat later dan gemiddeld of is het zorgwekkend? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, JoJa
 
Hallo,

Ik zou me niet meteen te druk maken mijn zoontje is 9.5mnd en rolt ook pas net goed om en kruipen doet hij dus ook nog niet.
Ik zou het gewoon bij je bezoek aan het cb eens vragen.
De meeste kruipen op deze leeftijd al de mijne ook nog niet, hij praat wel al beter als gemiddeld, dat is vaak ook de reden ze is waarschiijnlijk iets anders aan het ontwikkelen.
Ik heb dit van de week zelf nagezocht en nagevraagd op cb omdat ik ook dacht dat hij al zou moeten kruipen..

Groetjes Mary jane
 
Terug
Bovenaan