omrollen

A

Anoniem

Guest
ons meisje(4,5 mnd oud)  draait zich sinds een week om(rug naar buik)
eerst waren we erg trots en vonden we het erg leuk.
Nu word het wat vervelender  haha...

Madame kan zich namelijk nog niet terug draaien en dus als ze even op haar buik ligt wil ze niet meer. Ik draai haar dan weer terug....maar dan duurt het nog geen 5 sec. voor e weer op de buik ligt! haha...zo ben ik dus de hele dag bezig

Maar goed...nu doet ze het in bed ook wel es(niet altijd) en ze slaapt in een slaapzak. Ze kan dus rollen met slaapzak.
Nu wou ik van die klemmen gaan kopen om aan het slaapzakje vast te klemmen.....maar die zijn verboden
Nu kan ik dus alleen een safe to sleep kopen van maar liefst 50 euries!!
mij echt te duur.....dus wat nu????
Hellup me!!!! meiden...

liefs mama mayo(mv lianne 13-05)

de kraamverzorgster bij ons raadde ook nog steeds slaapzakken met lussen eraan aan omdat je deze vast kon maken denk dat dat niet zo'n kwaad kan eigenlijk.

Onze dean is nu bijna 5 weken en draait zich ook al om van buik naar rug maar dat komt omdat ie gruwelijke hekel aan buikligging heeft haha dus hoef niet bang te zijn dat ie terugwilt, ik stop altijd onderste deel van slaapzak in en heel strak het deken erover, dean die krijgt de kans niet om te bewegen haha zo strak ligt ie (vind ie heerlijk trouwens zodra het deken te  los ligt naar huilt ie)

Hi,

Het is erg vervelend en lastig dat je kleine zich omdraait maar ik zou hem echt NIET vast maken met klemmen ofzo. Heel gevaarlijk!!
Heb er nare verhalen van gehoord en gelezen...

Sannemams

NIET VASTLEGGEN
is echt heel gevaarlijk. Mijn zus is zo bijna gestikt was het niet dat mijn moeder op dat moment zo sterk was dat ze de slaapzak kapot kon trekken.
Volgens mij kun je hem dan beter tussen 2 rollen in leggen, wordt het omrollen ook moeilijker van.
Succes ermee

Terug
Bovenaan