omrollen

uuuuh, niet echt normaal toch, dat Max dat nu al kan. Hij gooit zich gewoon om, eerst zijn hoofd en dan volgt de rest. Ligt eerst op zijn zij en dan draait hij verder op zijn rug. De eerste keren (vorige week) schrok hij er van). Maar vandaag vond hij het wel om te lachen.
Ik snap echt niet hoe hij dit nu al voor mekaar heeft gekregen. Jesse was altijd heel erg langzaam met alles. Maar dat maakte me eiengelijk ook niet uit. Ieder kind doet alles in zijn eigen tempo.
Ik moet wel zeggen dat vanaf week 1 Max zijn hoofd al keurig omhoog kon houden en met 1 maand kon hij al om zich heen kijken als hij op zijn buik lag (CB stond verstelt en zei dat dit normaal bij een ontwikkeling van 3 maanden past).
Vind het wel grappig dat ik 2 zo'n verschillende kinderen heb.
Ik moet zeggen dat ik het zo wel heel snel vind gaan. Van mij mag hij nog wel even baby blijven hoor!

Kiron probeerde het afgelopen week maar lukte nog voor geen meter. Hij kwam maar niet over dat armpje heen. En toen was hij kwaad en gefrustreerd natuurlijk haha! Hij kan zijn hoofdje nu goed rechtop houden als ik zijn lijfje vast houdt en nu wilt hij niets anders meer. Liggen hoeft niet meer, hij begint dan te jammeren van, zeg ik ben geen baby meer hoor!!! Schattig.

Tymo is ook hard aan het oefenen om te gaan rollen, maar dat lukt nog niet. Hoe oud is max nu dan eigenlijk?
Tymo kan wel als hij je vingers vast houd recht op zitten. Alleen vind het het nog moeilijk om zijn koppie dan ook recht te houden, langer dan 5 minuten, die valt dan op een gegeven moment om haha.
En als ik met hem in het ligbad ben, dan probeerd hij ook te staat enzo. Ik merk dat in het bad ook echt een goed oefen moment is voor hem omdat in het water alles natuurlijk veel makkelijker gaat haha. In bad kruipt hij ook over mij heen als hij zijn voetjes tegen mijn hand kan afzetten. Wel grappig dat je ze af en toe van die ontwikkelsprongetjes ziet maken he?
Hij heeft afgelopen week zo veel geleerd! Ook meer verschillende geluidjes/klanken kan hij nu maken. Af en toe schrikt hij er zelf van haha.
Liefs,
Mar

Ik heb soms het idee dat Jason nog zo weinig kan! Misschien ligt dat aan mij, hij is tenslotte nog geen drie maanden, maar toch.... lijkt hij gewoon niet zo snel te zijn! Misschien dat ie binnenkort een sprong gaat maken?!
Hoop het!

Max is van 10 jan.

Janne: Jason hoeft ook nog niets te kunnen hoor. Alleen lief te lachen ;) Pas rond 4-5 maanden gaan ze normaal wat dingetjes doen. De een is gewoon sneller dan de ander. Kijk hem nu maar niet groot, want dat is die toch zo. Laat hem nog maar lekker met je knuffelen en lachen, en dan komt de rest vanzelf wel hoor!

ja ik weet t, maar soms kan je ineens even onzeker worden he...hihi! Hij is al zo groot, wat betreft zijn lengte!! En klein reusje!!:D
Maar Max is wel vroeg dan he!! Knapperd!!

Liefs

ja ik weet t, maar soms kan je ineens even onzeker worden he...hihi! Hij is al zo groot, wat betreft zijn lengte!! En klein reusje!!:D
Maar Max is wel vroeg dan he!! Knapperd!!

Liefs

Terug
Bovenaan