Omrollen?!?!!

Nou, ik geloofde net mijn ogen niet! Olivia ligt altijd op haar buik te slapen in haar slaapzak. Vanmiddag even zonder slaapzak gedaan omdat het zo warm was.
Kwam ik net haar kamer binnen omdat ze huilde en wat denk je? Ligt ze gewoon op haar rug! En helemaal boven in bed ;)
Ik meteen mijn man vragen of hij haar op de rug had gedraaid, maar nee dus.
Echt niet normaal, ze is net 2 dagen 2 maanden oud!!

Hoi,

Sommige kinderen zijn hier heel snel mee.
Onze middelste deed het de eerste keer met 2 weken !!!. Ik twijfelde eerst aan mezelf, had ik hem toch echt wel op zijn buik gelegd, maar even later deed hij het weer.
Grappig om dat bij zo;n kleintje al te zien
Nienke

Mijn zoontje doet het ookal een paar weken. Ik was ook verbaasd, maar het geen toeval. Hij doet het zo 3x achter elkaar:) Koppie neerleggen en hup, de rest er achteraan.

Mijn oudste deed het ook al na 6 wk, daarna is hij het een hele tijd vergeten. Pas na een paar maanden deed hij het weer.

Ja van buik naar rug deed Rebecca ook met ong 10.5 weken maar andersom komt nu heel erg in de richting. blijkt dat dat moeilijker is. Maar super goed, betekend dat ze lekker aan het ontwikkelen zijn!!!!!!!
Of ze het nu nog doet weet ik niet want vanaf 11 weken hebben we het niet meer mogen doen, haar op de buik leggen, en pas sonds eergister weer ong 10 min per dag onder gigantische toezicht en een knuffel of soort van speciaal kussen eronder.
Ik ga morgen weer proberen. Wij hebben nu wel dat mevrouw 's nachts met speciale rolletjes om haar heen ligt om omdraaien naar buik te voorkomen. Want daar zit ze nu tegen aan te hikken de afgelopen week.

Quinn is nu 8 weken en je ziet hem ook steeds proberen te rollen van zijn buik naar zijn rug. Soms lukt het hem wel en soms ook niet. Sinds een week is hij hier nu mee bezig. Ik was helemaal verbaasd de eerste keer dat hij dat deed, want ik vond het erg vroeg. Tenminste als ik het vergelijk met yordi, want die was 5 maanden dat hij ging rollen.

Terug
Bovenaan