omrollen

hoi allemaal,

ik heb een tweeling meiden van net 5mnd, ze zijn 8wk te vroeg geboren (gepland) en nu was noa de laatste tijd erg druk met het oefenen om op dr buik te rollen en gister lukte het opeens terwijl ik keek hoe ze speelde!! ik dacht gelukstreffer,dus ik dr weer op dr rug gelegd en ja hoor doet ze het gelijk weer,ik vind dit best knap,omdat ze gecorrigeerd 3 mnd is. dit hoeft toch pas rond een maand of 6? liefs een trotse mama

Goed van je meiden.
Het omrollen kan rond de 3,5 maand beginnen maar ook later, het maakt tenslotte niet uit hoe vlug ze iets kunnen maar ik geloof inderdaad dat je rond de 6,5 maand het wel een beetje moeten kunnen.

hoi, hier mist onze dame van 5 mnd net het laatste tikje en als je dan denkt nu gebeurt het dan ligt haar armpje in de weg hihi :) maar goed zal niet lang meer duren alleen de luiers verschonen met zo'n draaikont is niet echt makkelijk ;)

groetjes non

Nou, hier gebeurt niets in de box hoor....
Hij ligt maar op zijn rug en vind het helemaal prima, hij vermaakt zich opperbest. En nu heeft hij een redressiehelmpje gekregen, dus nu zal het er wel helemaal niet meer van komen voorlopig.

Groetjes Dabanne

volgens mij gaan ze alles vanzelf doen hoor, alles in hun eigen tempo. Onze dame rolde al met 11 weken van haar rug naar haar buik, natuurlijk niet zo soepel als nu, maar ze deed het wel een keer of 3 per dag. Nu blijft ze aan het draaien, alleen blijft het terugdraaien lastig. soms lukt het maar meestal niet..
Ieder kind gaat rollen als hij of zij daar aan toe is!
en je bent natuurlijk supertrots als ze weer iets nieuws kunnen!

He meiden
Onze meid kan v buik naar rug. Nog niet v rug naar buik. Feline vind het zitten veel leuker en dat kan ze al een tijd. Onze meid is 5 en halve maand.
Ik ben benieuwd want ze is al flink aan het oefenen.;)

x

Terug
Bovenaan