omrollen!

ja echt niet te geloven maar Bjorn (gister 10 weken) draaid zich gewoon al om...
legde hem net op zn buik en hoppa daar ging hij op zn rug....
nou ja toeval dacht ik dus nog eens...hoppa weer op zn rug.
ook de 3de keer weer hetzelfde.....

BEN HELEMAAL TROTS!!!!!!!!!!!!!!

waaaaaauuuw te gek man! Knap hoor!

Ik heb van het CB te horen gekregen dat ik Stan vaker op buik moet gaan leggen..... doen we nu bijna nooit namelijk...

Zodra ik hem op de buik leg begint hij te zeur-huilen...

toch maar oefenen nu

GOGOGO Bjorrnnnnn

hmm.. Floor ook!!
Ze doet het heel even, zichzelf opdrukken zeg maar.. En dan begint het grote huilen. Ik kan haar op haar rug in de box leggen, mar haar buik vidn ze verschrikkelijk. Terwijl ze het toch nodig hebben om te leren tijgeren en kruipen...

Wat goed van Bjorn!! Sterke jongen hoor!

Maarten vindt het ook niet leuk op zijn buik in de box, gaat dan ook zeurhuilen. Maar als ik hem op mijn buik op zijn buik leg, vindt hij het prima. Daarom leg ik hem dus elke dag even op zijn buik op mijn buik als we op de bank hangen. Kan mama ook even liggen :)

Hier hetzelfde, maar wat goed werkt; of hem 'entertainen' als hij op zijn buikje lugt, dus kekker gekke bekken trekken, of zijn favoriete knuffel voor 'm neerzetten.

Maar, hij heeft inmiddels ook het omrollen ontdekt, dus als we er niet bijblijven ligt-ie zo weer op zijn rug...

Hij rolde voor het eerst om toen hij precies 9 weken was!

X
Evje

Idd dat deed ik bij Stan ook, maar CB zei dat het bij mama op buik toch anders is als zelfstandig in box....

heb het nu in ieder geval de afgelopen dagen een paar keer gedaan..... en de tijd dat ie begint te zeuren....

Word langer :D:D

Moet heel eerlijk zeggen dat ik me erg weinig aantrek van wat het cb zegt. Ik kom daar om te wegen en voor de prikjes en verder... t is nog net niet 'ene oor in en andere oor uit'.. :)

Met een beetje gezond boerenverstand kom je zelf al een heel eind, denk ik altijd maar. Maar goed, t is fijn dat ze er zijn als je twijfels hebt!

Ja dat klopt ook wel....

Als Stan het niet fijn vind op zijn buikje in de box, dan pak ik hem er echt wel uit hoor....

ik laat hem geen kwartier brullen!

Hij kan zijn hoofd stabiel recht houden, ik maak me geen zorgen :D

Terug
Bovenaan