Onze dochter kan al heel gemakkelijk alleen zitten en weer zelf gaan zitten als ze kruipt, na ja tijgert...
Alleen ik merk (vooral als ze moe begint te worden )dat ze dan in een keer achter over valt...
En wij hebben in de woonkamer hout maar in de gang en in de keuken tegels...
Ik ben echt als de dood dat ze achterover valt en ben er dan echt continu bij en zit in haar buurt...
Bij het kdv heb ik dat nagevraagd en daar heeft ze het nog nooit gehad...
Doen die kleintjes dat van jullie ook?
Blijven jullie er ook bij zitten?
Moet ik het juist los laten dat ze ervan leert of juist niet.
Om meteen op bed te leggen als ze moe wordt werkt niet want het komt niet altijd uit..
Bv rond 18:00uur want daarvoor moet er gekookt worden en (snel) gegeten en dan is zij weer aan de buurt en is het snel 19:00 uur....
Hoe doen jullie het trouwens met koken.
Die van mij wil er steeds bij zijn (het liefst op de arm), kinderstoel erbij helpt voor 5 minuten vaak zet ik haar op een kleed om te spelen en probeer ik er zoveel mogelijk bij te zitten.Soms gebruik ik ook zo een loopstoel (niet goed zeggen ze) maar idiaal om ff je handen vrij te hebben..
Maar tussen 17:00uur en 18:00uur vind ik het altijd weer een hele klus nou beter gezegd een uitdaging.
Eerder eten helpt niet want mijn partner is pas om 17:45uur thuis...
Op dagen dat ze naar het kdv gaat gaat het makkelijker want dan ga ik na het werk eerst ff snel naar huis om het eea alvast voor te bereiden zodat het bijna klaar is en ga haar dan halen..
Maar op dagen dat ik thuis ben is het een grote puzzel,....hahahha
Alleen ik merk (vooral als ze moe begint te worden )dat ze dan in een keer achter over valt...
En wij hebben in de woonkamer hout maar in de gang en in de keuken tegels...
Ik ben echt als de dood dat ze achterover valt en ben er dan echt continu bij en zit in haar buurt...
Bij het kdv heb ik dat nagevraagd en daar heeft ze het nog nooit gehad...
Doen die kleintjes dat van jullie ook?
Blijven jullie er ook bij zitten?
Moet ik het juist los laten dat ze ervan leert of juist niet.
Om meteen op bed te leggen als ze moe wordt werkt niet want het komt niet altijd uit..
Bv rond 18:00uur want daarvoor moet er gekookt worden en (snel) gegeten en dan is zij weer aan de buurt en is het snel 19:00 uur....
Hoe doen jullie het trouwens met koken.
Die van mij wil er steeds bij zijn (het liefst op de arm), kinderstoel erbij helpt voor 5 minuten vaak zet ik haar op een kleed om te spelen en probeer ik er zoveel mogelijk bij te zitten.Soms gebruik ik ook zo een loopstoel (niet goed zeggen ze) maar idiaal om ff je handen vrij te hebben..
Maar tussen 17:00uur en 18:00uur vind ik het altijd weer een hele klus nou beter gezegd een uitdaging.
Eerder eten helpt niet want mijn partner is pas om 17:45uur thuis...
Op dagen dat ze naar het kdv gaat gaat het makkelijker want dan ga ik na het werk eerst ff snel naar huis om het eea alvast voor te bereiden zodat het bijna klaar is en ga haar dan halen..
Maar op dagen dat ik thuis ben is het een grote puzzel,....hahahha