Omyyygosh help me

<p>heyyy allemaal!</p><p> </p><p>Maandag 16 juli gestopt met de pil omdat mijn vriend & ik besloten hebben voor een kindje te gaan.. direct donderdag 19 juli ongesteld geworden.</p><p>daarna,</p><p>20 augustus de eerste ongesteldheid gehad! Dat betekent dat ik een cyclus heb van 32 dagen!</p><p>Nu is het ondertussen 28 september & ik heb nog steeds niet weer ongesteld geworden,ik heb verschillende testen al gedaan & dat was heel raar.. CB zegt dat ik niet zwanger ben.. maar heb er ook 2 van de kruitvat gedaan van €7 waarvan 1 negatief was & de ander trof ik 2 dagen later positief aan terwijl die eerst alleen negatief aangaf.. ik zit ondertussen op dag 39 en nog niks te bekennen.. what to do?</p><p> </p>
 
Ik denk dat je nog aan het ontpillen bent. Eerst half jaar kan de cyclus nog vaak onregelmatig zijn. Ik wacht vanaf 16 juni nog op mn ongesteldheid dus zo kan het ook gaan. Meestal is de test niet betrouwbaar als je 2 dagen erna nog eens kijkt..echter heb ik dat ook gehad en bleek ik toch zwanger. wellicht nog eens een test doen met ochtendurine? Succes
 
Voor de duidelijkheid...ik heb al een dochter en bij die zwangerschap had ik ook die latere positieve uitslag. Nu gaan we voor een 2e kindje. 
 
Na 2 dagen zal de test niet heel nauwkeurig meer zijn.. maar om het zeker te weten over 2 a 3 dagen nog eens testen dan moet je hcg hormoon gestegen zijn en krijg je een duidelijker beeld :).
 
Ik denk ook dat je lichaam aan het ontpillen is. Het is niet van vanzelfsprekend dat je gelijk een regelmatige cyclus hebt. Toen ik stopte met mijn pil was mn cyclus ook onregelmatig. Hij lag tussen de 31 en 44 dagen. Ik ben ovulatie testen gaan doen zodat ik wist wanneer ik ongesteld moest worden. 
Een test die na 2 dagen een streepje geeff is gewoon een indroogstreepje. Daar zou ik me niet teveel van aantrekken.
Lastig, ik weet hoe het voelt. Maar wachten is het enige wat je kan doen :(
 
Terug
Bovenaan