<p>Lieve lezers, </p><p>Ik kamp met een groot probleem. Ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben, maar heb pas 2 maanden een officiële relatie met mijn huidige partner en wonen ook nog niet samen. Nu is mijn kinderwens enorm groot en weet dan ook niet of ik nu heel blij koet zijn met deze zwangerschap of niet. Toen ik het ontdekte wel direct mijn vriend op de hoogte gebracht en hij was in complete shock. Hij is er absoluut nog niet klaar voor zegt hij en zeker niet omdat onze relatie nog zo pril is.</p><p>Nu twijfel ik heel erg wat ik moet doen. Abortus staat me eigenlijk heel erg tegen, omdat ik weet hoeveel moeite sommige dames moeten doen om zwanger te worden, maar aan de andere kant wil ik ook weer rekening houden met de gevoelens van mijn vriend.</p><p>Ook ben ik een beetje bang dat mijn leeftijd langzaamaan een rol begint te spelen. Ik ben bijna 33 en weet niet hoe het in een later stadium zal gaan verlopen om zwanger te kunnen worden.</p><p>Zijn er hier misschien mensen die mij tips kunnen geven hier mee om te gaan?</p>