onbegrepen onvruchtbaarheid

A

Anoniem

Guest
Hai,

Wie heeft net als ik de pech om niet zwanger te worden, terwijl je gezond bent?
Mijn man is wel een jaar geleden geopereerd aan een spatader bij de balzak, zijn sperma is sinds augustus helemaal goedgekeurd. We zijn nu twee jaar en twee maanden bezig, en ik voel me steeds meer onzeker.

Hoi Loona,

ik kan me voorstellen dat je daar heel erg onzeker van wordt! Wij zijn nu 10 manden bezig en ik word ook steeds onzekerder, terwijl ik toch al een zoon heb van ruim 2. Ik weet dat het dus wel een ander verhaal is.

Maar geef de moed niet op he meid, ik heb al zat verhalen gehoord van vrouwen die pas na 2, 3 of 4 jaar zwanger worden!
Probeer positief te blijven, jou tijd komt nog wel, en ik hoop heel snel!

Liefs Janu

Hoi,

Bij ons het zelfde verhaal. Hoewel wij ook een zoon van 2,5 jaar hebben. Met hem was het in 1maand raak en nu zijn we dus al in ronde 12 beland. De uitslagen bij de gyn waren allemaal best goed. Alleen de kwaliteit van de eisprong had de gyn liever wat beter willen zien. In mei naar de gyn terug en dan maar eens kijken wat er verder gaat en kan gebeuren!

Het is erg naar om zo lang te moeten wachten. Gelkkig weet je wel dat alles goed is! Vraag eens aan de gyn wat hij nog voor je kan betekenen? Ik weet het ook niet hoor, zover ben ik ook nog niet.

in ieder geval heel veel succes!

XXX Yvet

Hai meiden,

Lijkt me erg frustrerend als het zo lang duurt. Ik mag nog helemaal nergens over klagen want wij zijn pas vorige maand begonnen. 5 jaar geleden heeft mijn vriend zaadbalkanker gehad en is er 1 bal geamputeerd. Er is zaad apart gezet (onze reserve-bank, grappen we altijd). volgens de doktoren is zijn zaad na de chemo en afzetting van even goede kwaliteit dan voor de kanker, maar stiekem zijn we toch bang dat het onze kinderwens dwars zou kunnen liggen en we dus niet via de natuurlijke manier zwanger zouden kunnen raken. Maar nogmaals, wij zijn net begonnen en mag dus echt niet klagen!
Sterkte en succes
xxx

he loona..

wat klote om te horen.... ik herken het gevoel maar al te goed... het is ook een zenuwslopende cyclus.... elke x is er weer de hoop,en dan komen de rode duivels weer,en dan ga je weer opnieuw..... ik ken het... ik ga het me ook steeds vaker af vragen: ben ik uberhaupt wel vruchtbaar?? zou het ooit lukken??

en tog he.... tis zo belangrijk dat je positief blijft!!!! tis moeilijk i know....ma houd moed hoor meid!!!

blijf positief en houd moed!!!!!

he meid sterkte,en deze dip is normaal hoor.....komt wel weer goed!!!! onze tijd komt ook ooit wel!!! echt waar!!!

je hebt mn mail en je weet het he? ju kunt me altijd mailen!!!!

dikke knuffel cenn

Hai, meiden

Bedankt voor jullie mail ben blij dat jullie allemaal een luisterend oor voor me zijn, hoop dat het bij jullie ook allemaal snel goed komt. Het is jullie van harte gegund ook al zijn   er bij die voor de tweede bezig zijn of derde als je een wens hebt en die komt niet uit dan is dat altijd moeilijk. En als je vriend ook nog eens teelbalkanker heeft gehad vreselijk, nou ik wens iedereen keiveel sterkte en veel succes toe

veel liefs loona

Hoi Loona...

Ik voeg me er ook even bij hoor....
Ik snap ook precies hoe je je voelt...IK ben net de 17e ronde ingegaan en sinds vorige week hulp gezicht bij de huisarts...
Vandaag bij het lab geweest en bloed laten afnemen en het sprema van mijn man ingeleverd...Over een week de uitslag...
Vind het eng...misschien is er wel niks hoor...maar misschien ook wel...
Ik weet het ook niet...
Heb net als jij ook het bange gevoel dat het niet gaat gebeuren voor ons...maar dan zeg ik weer tegen mezelf...ik weet nog niks..het zal toch niet zo hoeven te zijn voor ons...dat we onvruchtbaar zijn...
Maar we kunnen toch niks anders dan afwachten...
En we zijn niet de enige lees je ook maar weer....
We moeten gewoon keihard voor elkaar duimen en hopen dat het voor ons allemaal ook een keertje gebeurt...dat wij ook eens het geluk mogen proeven van een wondertje in je buik... of van een tweede of derde zoals er ook nog veel meiden met die wens rondlopen...We verdienen het met zijn allen!!
Sterkte meid!! Kop op we moeten er gewoon weer voor gaan!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan