Onbegrip niet zwangere vriendin,...

Hallo meiden!

Ik vind het zoo niet leuk!!
Gister gingen m'n vriendinnen in de stad een borreltje drinken om 21.00
Maar ik ben zoo vreselijk moe (nog steeds) dat ik thuis ben gebleven heerlijk bank hangen!
Nu mailde 1 vriendin dat ze ook heel moe was van de hele week werken etc. Maar wel ging :-(
Dus ik ben een zeur, zo voelde dat voor mij!
Ik ervaar deze moeheid toch wel veel erger dan moe van m'n werk,...

Ach, ze zal er ooit wel achter komen ;-)
Hoe ervaren jullie dat?
x

He wat jammer dat ze zo reageert. Groepsdruk, het komt zelfs op onze leeftijd nog voor... ;-)
maw beetje kinderachtig om je wat onder druk te zetten, dat is toch je eigen keuze. De moeheid is inderdaad anders maar dat is wel moeilijk voor te stellen denk ik als je niet zwanger bent (geweest). Maar dan nog is het niet erg empathisch, gevalletje jammer. Laat je niet op de kast jagen he, je luistert naar je lichaam en dat is goed. Liefs Ingrid

hoi,
nou lekkere vriendin is dat zeg.
idd vermoeid van werk is heel wat anders.daar kan je tegen vechten maar tegen deze vermoeidheid niet,dat is zeker mijn ervaring bij de 1ste.ik knalde zo uit me straatje.toen was het einde verhaal en weken lang alleen maar liggen slapen.
ooit als hun zwanger mogen worden dan piepen hun het hardst.
gr marjan

hé Mamanataz,

Inderdaad geen leuke reactie nee. Misschien bedoelde ze het toch anders en vond ze het jammer dat je niet ging? Zo van, kom toch maar, dan zijn we allebei moe? Ik weet nu ook pas hoe moe je kan zijn van 'alleen zwanger zijn', dat begrip kon ik eerst niet opbrengen, omdat ik het nog nooit ervaren had. Maar wel lastig als je vriendin dan zo reageerd. Je moet toch zelf weten of je komt. Jullie zitten toch niet meer op de basisschool. Dat mag je best bij ze aangeven. Goed voor jezelf zorgen hoor, liefs chris

hey,

Dat is inderdaad geen leuke reactie. Probeer het naast je neer te leggen waarschijnlijk bedoelt ze het niet zo.(tenminste dat denk ik altijd maar als mijn collega weer eens rare reacties maakt op mijn moeheid.) Het is niet leuk maar je moet jezelf er niet druk om gaan maken. Daar heb je helemaal niks aan. Geef er gewoon aan toe, laat ze maar denken. Jij weet zelf hoe je jezelf voelt... Denk goed aan jezelf!

groetjes

Wat een lieve reacties!

Ik heb het al naast me neer gelegd merk wel dat ik zelf wat happerig ben! Normaal gesproken denk ik ach, laat maar en nu spring ik als een wilde kat de lucht in van boosheid hahaha voel me af en toe vreselijk ongesteld zo chagerijnig!

kissy Natas

Terug
Bovenaan