Onbegrip...

Mijn grootste angst is uitgekomen...
Waarom gebeurt dit nog een keer.
we hadden zulke mooie dromen
en nu is er niks meer.
Onbeschijfelijke leegte en pijn...
Onbegrip: dit kan van het leven de bedoeling niet zijn!!

Ik kom van het decemberforum. 12 december zou onze grote dag zijn.
Helaas, het is voor ons nog niet weggelegd. Gisteren een echo gehad en er zit nog wel een vruchtje en mijn baarmoedermond is nog steeds geslote. Toch heb ik heftig bloedverlies en erg veel krampen.
Volgende week moet ik weer voor een echo en dan gaan ze kijken of het leeggehaald moet worden.
Iederen erg veel sterkte en kracht toegewenst!!!

Hoi meis,

Ook ik kom van het december forum. Ik zou 17 december uitgerekend zijn. Bij mij ging het 2 weken geleden mis. Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit een plekje te geven!!!!!

Groetjes Frederique

Leisa,

Zelf heb ik ook een miskraam gehad, het bloedverlies begon zomaar op 5 mei. ik heb gisteren een echo gehad en mijn baarmoeder was helemaal leeg. ik zou op 20 december uigeteld zijn. ik had het wel verwacht na die heftige bloedingen maar had geen vruchtje verloren wel wat kleinere stolseltjes. ik had dus nog hoop maar helaas. ik weet niet zo goed wat ik nu voel, voel eigenlijk helemaal niks. Alsof ik verdoofd ben, ik vind het ook heel erg voor jou, ik heb helemaal geen vruchtje meer gezien op de echo maar jij nog wel. Ik wens je heel veel sterkte toe.

Terug
Bovenaan