Onbekend hier maar toch graag jullie mening, please.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben niet erg bekend op dit forum maar lees wel regelmatig jullie berichten. Nu heb ik zelf een vraag. Ik ben 30 weken zwanger van een jongen of een meisje. Dat betekent dus dat we een jongens en een meisjesnaam moeten verzinnen. Meisjesnaam hebben wel al maar ik twijfel nog bij de jongensnaam. O ja, misschien moet ik er even bij vertellen dat ik een dochter van bijna 3 heb, haar naam is Benthe.

We hebben de volgende jongensnamen:
Aaron
Hidde
Lasse
Kalle

M'n man heeft al een top 2 t.w. Aaron en Hidde... Maar ik blijf maar twijfelen, wat vinden jullie?

Groetjes, Esh.

Een vriendin van mij heeft laast een zoontje Hidde gekregen. Ik vind het een hele leuk naam.

Hoi,

Ik vind Hidde het mooist bij Benthe passen.
Maar qua naam zelf vind ik Aaron het mooiste.
Hier kom je niet veel verder mee geloof ik

Liefs

Hoi,

Ik ben over 5 weken uitgerekend, wij gaan ons zoon Aaron Senne noemen, het is dus wel duidelijk welke naam ik het mooist vind.

Groeten van Gea

Hoi,

Hidde vind ik het leukst. Aaron ook wel. Ik heb nog nooit van die andere 2 namen gehoord en die vind ik ook niet zo heel mooi..

Groetjes Mim

Leuk om te lezen wat jullie van de namen vinden, thanks! Maakt de keuze alleen niet makkelijker, het staat nu 2-2 :)

Inmiddels vallen Kalle en Lasse af... M'n top 2 is nu bekend; Hidde en Aaron, nu maar dobbelen welke het uiteindelijk gaat worden. Gelukkig hebben we nog even ;-)

Groeten!

Ik vind Hidde leuker én beter bij Benthe passen ;)

Zelf ook druk bezig met namen verzinnen, pffff valt niet mee... maar wel leuk allemaal!

Ben het met Linnie eens vind Hidde inderdaad het beste bij Benthe passen.

kus Feetje

Terug
Bovenaan