Onbekende naam

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 32 weken zwanger. Nu hebben wij een leuke naam in onze gedachte. Het probleem alleen is dat deze naam wel heel erg zeldzaam is. Nu twijfelen wij of het daarom niet te vreemd is. Het gaat om de naam Fjor. Graag jullie reacties ??</p><p> </p>

Wat is er mis met een naam die niet alledaags is, daar hou ik juist van! Als jullie het mooi vinden (en het heeft geen gekke betekenis in een andere taal bijv) zou ik gewoon gaan voor die naam!

Dank je!? Het is trouwens een naam voor een jongen ? mocht iemand het niet een mooie vinden dan horen wij dat ook graag en ook waarom?

Ik ben meestal niet zo’n fan van rare, bijzondere, onbekende namen. Maar Fjor vind ik echt heel erg leuk! Super stoere naam zeg :)

Leuke naam hoor. Er zullen altijd mensen zijn die het vreemd of niet leuk vinden. Maar die meningen hebben ze ook wel over meer gebruikte namen. En zo vreemd klinkt hij echt niet hoor. Gewoon doen. 

Ik zou gewoon voor die naam gaan! Ik vind het super tof, zacht maar toch oom weer wat stoers. En als hij 30 is (sorry ik loop al ver vooruit?) kan hij er zich echt wel mee voorstellen! 
Als de naam voor jullie goed voelt... DOEN!

Terug
Bovenaan