• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Onbeschermd intiem geweest

Hallo, ik had hier al een onderwerp op maar ik wil mijn situatie even verduidelijken,

Ik neem de pil Daphne en ik zou normaal mijn regels gekregen hebben op 5 juli maar ik heb een pilstrip nog een week door genomen dus 4 weken zeg maar zondag 14/07 ben ik mijn pil vergeten in te nemen en die week erna de week ben ik vanaf woensdag ongesteld geworden maar heb ik van zaterdag op zondag (20 op 21/07) seks gehad zonder condoom nu heb ik al 4 dagen rugpijn aan mijn onderrug en boven rug zo het midden.

Alsook mijn maag doet hier en dan wel eens pijn maar vooral de rugpijn baart mij zorgen hopelijk is dat snel weg en voel ik me weer snel beter. Ik ben nu gewoon een nieuwe pilstrip aan het nemen, wat denken jullie van de situatie?

Hopelijk gaan jullie me niet te fel veroordelen.

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Ik denk er eerlijk gezegd niet zoveel van. De MAP gooit van alles overhoop dus dat je van alles voelt, klinkt mij als logisch in de oren. Bij.zorgen contact huisarts.
 
Ze heeft de pil doorgeslikt, en in de tweede cyclus ergens een pil vergeten. Dus gewoon een verlate stopweek van een dag zeg maar. De pil doorslikken kan best een rottig gevoel onderin geven, is mijn ervaring.
 
Neen normaal werd ik 5 juli ongesteld maar omdat ik mijn regels niet wou in mijn verlof heb ik mijn pil nog een extra week ingenomen dus 4 weken ipv 3 in die laatste week ben ik mijn pil vergeten in te nemen zondag en ben ik die week erna ongesteld geworden en ben ik wel intiem geweest zonder bescherming dus omdat ik die pil vergeten was en nu fel pijn heb aan mijn onderrug dat baart me wat zorgen maar zal wel weg trekken denk ik. Dat is het zo wat x is het duidelijk?
 
Ze heeft de pil doorgeslikt, en in de tweede cyclus ergens een pil vergeten. Dus gewoon een verlate stopweek van een dag zeg maar. De pil doorslikken kan best een rottig gevoel onderin geven, is mijn ervaring.
Ik ben zo blij dat je mij begrijpt. Ja ik zie echt af van de rugpijn.
 
Terug
Bovenaan