<p>Goedemorgen,</p><p>Ik wil even hier mijn ervaring filteren omdat ik dit nu niet met mn vriendinnen kan doen. Ik ben nu een week over tijd, heb normaal reguliere cyclus van 29 a 30 dagen. Ik heb vorige week en afgelopen weekend getest en beide zwangerschapstesten waren negatief. Nu weet ik dat dit nog niets zegt en dat dat kan dus ik dacht ik bel de huisarts om te kijken of ik bloed kan laten prikken om een en ander uit te sluiten of bevestigd te krijgen.<br /><br />Ik kreeg de assistente aan de lijn en toen ik mijn verhaal had uitgelegd zei ze; ja euh negatief is negatief dus ja wat wil je??<br />Ik dacht dat ik het niet goed hoorde en was een beetje uit het veld geslagen. Dit kan en mag ze niet zeggen toch? Los van het feit dat het onzin is wat ze zegt want het zou kunnen dat ik gewoon nog niet genoeg hormoon in mijn urine heb of dat het inderdaad niet zo is (zo nuchter ben ik ook) vond ik de reactie ronduit asociaal en zo niet gepast in haar functie. <br /><br />Vroeg me af of ik of ik me erger om niets of dat jullie ook zulke ervaringen hebben hoe jullie hier mee om zijn gegaan?<br /><br />Ik heb nu besloten het nog maar even deze week af te wachten en nieuwe test einde van deze week te doen.<br /><br />Groetjes van een verbaasde mama</p>