onbeschofte mensen.

A

Anoniem

Guest
Herkennen jullie dit!!!!

Ik zit gisteren op een verjaardag van een vriendin. Er waren geloof ik wel vier zwangeren vrouwen en een hele boel kleintjes op de grond aan het spelen. Ik kan daar goed mee om gaan maar moeilijk is het wel.

Nu komt het; Zegt een tante van de jarige heel hard, He Denise waneer komt er bij jullie nog eens wat.
Er zijn best wel wat mensen die weten dat wij al lang bezig zijn maar ik vind niet dat iedereen dat hoeft te weten.
Ik kon op dat moment wel door de grond gaan. Tante had echter niks door en ging rustig verder over dat we ook niet meer de jongste zijn en dat ze het maar niet begrijp waarom mensen steeds vaker op oudere leeftijd aan kinderen beginnen.
Op de wc kon ik mijn tranen niet bedwingen en daarna zijn we lekker naar huis gegaan.
Ik kon op dat moment niet meer aardig en gezellig zijn.

Groetjes Denise

Hoi,

Ja, helaas zijn er nog steeds van die mensen die zulke opmerkingen menen te moeten maken en hebben dan niet door hoeveel pijn het je kan doen.
Toen wij al een hele poos bezig waren om zwanger te worden zei een oom van mijn man ook: "je moet je vent eens wat meer thuis houden, zodat er kindjes komen" en dat in een groot gezelschap, alle ogen direct op je gericht. Hij zei dit omdat mijn man toen   nog internationaal chauffeur was. Nou ik zei tegen hem, als jij mij kunt zeggen waar ik er 1 kan kopen dan hebben we er morgen al eentje. Hij schrok hier zo van dat ik van die kant van de familie nooit meer zo'n vraag heb gehad.

Ik wil je verder heel veel succes wensen met zwanger worden en probeer boven zulke domme vragen te staan. ( ik weet hoe moeilijk dit is, maar het kan je veel verdriet besparen en sommige mensen zijn gewoon niet slimmer)

Heel veel lieve groetjes

Hoi ik herken het niet zoals jij het omschrijft, maar ik kan me heeel goed voorstellen hoe dat moet voelen , zo pijnlijk, waar zit dat mens d'r hersens !!!!!

Ik lvoel met je mee hoor , je zou ze waar iedereen bijstaat wel uit willen schreeuwen denk ik dat je niets liever wilt om ze d'r mond te snoeren ,maar ja dat doe je natuurlijk niet echt.....

ik ben op het moment bezig voor een 3de kindje , van mijn nieuwe man, en omdat we nu al een jaar bezig zijn , laten testen , zaad slecht, moet ik 23 juni bij gyn komen.....hopelijk kan die ons helpen , we willen zo graag nog 1 kindje echt van ons samen.....

Nou meid ,kom op , hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling

liefs daan

zeker herken ik dit.
Ik word 3 juli 30 jaar en bij mij begint nou ook echt iedereen te zeuren.Zijn jullie nog niet aan kinderen toe?
Wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig.Ik ws 28 toen ik met de pil stopte.In februarie ontdekte ik dat ik zwanger was.In maart 2006 nu 1 x een MK gehad.We proberen het gewoon nog eens.Wij liepen ook al in het ziekenhuis.Bij mij en vriend was alles in orde.
Je wordt hier zo moe van.Ik ben kapster en in de zaak ragen het zoveel mensen,ze hebben er eigenlijk helemaal niks mee te maken.

groetjes Karin

Hoi Denise,

Klinkt bekend in de oren!!!!!
Regelmatig op verjaardagen krijg  ik het te horen. Gemiddeld 1  keer in de  maand.
Op mijn werk was zelfs al een roddel dat ik zwanger zou zijn!!! En wat hadden ze een lol toen bleek dat ik het niet was. Wat hebben ze gelachen in de kroeg. En ik was alleen maar vreselijk verdrietig en teleurgesteld. Gelukkig waren het geen collega's, maar vaste gasten (ik werk in een horecabedrijf).
We zullen hiermee moeten leren leven, hoe moeilijk het ook is. Maar leuk wordt het nooit.  Gelukkig kunnen we elkaar hier een beetje steunen.

Groetjes Kippie.

Hallo,

Ik was gisteren echt even van slag.Ben bang dat het ons gewoon niet gaat lukken. Misschien stom want in het z'huis blijven ze maar herhalen dat er een grote kans is dat ik nog spontaan zwanger word.
Vandaag gaat alles weer een stuk beter. En jullie hebben gelijk dat je dat soort mensen gelijk een antwoord terug moet geven maar ik was gewoon helemaal overdonderd.

Heerlijk dat we op deze site over dit soort dingen kunnen praten. Het doet me echt goed.

Groetjes Denise

Hoi Denise,

Dit soort dingen zijn heel herkenbaar. Verjaardagen met kinderen hebben ineens een drempel om er naar toe te gaan. Mijn eigen verjaardag voelde ook een beetje zo. Want bij het uitnodigen zei de man van een vriendin "He, ga je al baby kleertjes sparen"Ik zag er spontaan tegen op. Hij heeft het gelukkig die dag niet herhaald.
Maar lullig voel je je wel.

Sterkte en succes,

Belle

Terug
Bovenaan