Onbewust afvallen

Hoi allemaal,

ik ben Jess 31 jaar en voor het 1ste zwanger. Zit nu in mijn 9de week en volgende week maandag is mijn eerste afspraak bij de vk. Vind het allemaal super spannend.

Nu vroeg ik me af hoe het zit met onbewust afvallen. Ik stond vanmorgen op de weegschaal en zag dat ik 2kg ben afgevallen. ik eet meer fruit en groente en drink ook meer water en melk dan voorheen. Nu ben ik eigenlijk benieuwd of dit kwaad kan?


 
hoi jesse van harte .
wat ik om mij heen hoor kan het geen kwaad ik ben nu 23 wk zwanger en ben nog niks aangekomen'.
en zo te lezen eet je goed en gezond maar als je je echt zorgen maakt dan moet je gewoon de vk bellen zij kan je daarbij helpen .

heel veel succes .
gr evelien
 
ik ben 31 weken zwanger en pas 1 kilo aangekomen. de eerste 4 maanden bleef ik afvallen, je kindje pakt toch wat hij of zij nodig heeft en eet dus jouw op. blijf goed eten meer kan je niet doen.

succes
 
kan geen kwaad zolang je niet op dieet bent ik ben nu 23 weken zwanger en ben 2 kilo lichter als in het begin
in het ziekenhuis zeiden ze dat het geen probleem was zolang ik maar niet bewust minder aan het eten was
 
Het kan geen kwaad, zolang je niet op dieet bent. De kleine neemt nu van jou.
Ik ben nu 34 weken en 1,5 a 2 kg aangekomen.
De eerste weken viel ik ook af.
 
ik liep bij een dieetiste toen ik zwanger raakte, zij vertelde dat het helemaal niet erg is om wat af te vallen, als het maar niet te veel word, omdat je lichaam dan de afvalstoffen niet kwijt kan
Van harte gefeliciteerd in ieder geval
groetjes
 
Ik zie iedereen hier maar paar kilootjes aangekomen zijn. Ik heb geen idee wat ik eraan heb gekregen ik eet gewoon zoals ik voorheen deed denk zelf dat ik 10 kilo erbij heb, helaas is de weegschaal niet mijn beste vriend XD
 
Terug
Bovenaan