Onbewust toch spannend.

3 wkn geleden hadden we de uitgebreide echo,toen bleek dat de buikomtrek van ons ukje wat achter liep. Aankomende maandag eind van de middag hebben we een afspraak bij de gynaecoloog voor een echo. Tot eergister maakte ik me er niet zo druk om, maar ineens lag ik er 's nachts aan te denken. Toch spannender dan ik had gedacht. Zal blij zijn als het maandagmiddag is. Voor mijn gevoel zit ons meisje wel goed, ik voel d'r goed bewegen aan werkelijk alle kanten van mijn buik.
Ik hoop dat de groei er goed inzit en dat er verder geen bijzonderheden zijn. Tot die tijd zit het toch in mijn hoofd en kan ik het nog niet helemaal los laten.

Dat het toch spannend is snap ik wel. Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken en het als een klein voordeel moet zien. Lekker een keer extra kijken naar je kleine. Succes voor maandag

Tuurlijk is dat spannend! Hopelijk is jullie kindje goed gegroeid en kun je daarna onbezorgd verder genieten. Ik ga voor jullie duimen!

Hallo ik ben van de augustus groep en even aan het spieken...het verhaal klinkt bekend zo was het ook bij mijn schoonzusje..de kleine meid had in eerste instantie te lange benen en voeten en daarna was dit weer te groot of te klein... om idd het maar over spanning te hebben iedere keer..inmiddels is de kleine meid nu 3 weken oud en helemaal in proportie...soms groeit het ene iets harder dan de rest of andersom..idd wel spannend en hoop dat jullie kleine goed groeit....

Liefs,

Sam

Ik hoop dat de groei er goed in zit. Lange benen is niet zo raar, hasr papa is 2 meter en heeft ook lange benen. Daar was ik dus niet zo verbaasd over. Ik hoop dat ze haar 20 wkn groeispurtje gemaakt heeft. Voor mijn gevoel groeit m'n buik wel door...
We gaan het morgen zien.

Terug
Bovenaan