Onbijtkoek

JEEJ! ik kan eindelijk weer op het forum!
maarre vanaf hoe oud geven jullie je kindje ontbijtkoek? en hoe vaak?

liefs mama van stinkmuis die alweer 1 jaar is!
 
hoi stinkmuis,

ik geef esmee nu ongeveer een half jaar ontbijtkoek (is nu 1,5). ze krijgt het nu vaak na het middagmaal na haar boterham. het gaat er in als koek :)
al druk bezig met de voorbereiding met de verjaardag van stinkmuis?
 
hoi stinkmuis,

ik geef esmee nu ongeveer een half jaar ontbijtkoek (is nu 1,5). ze krijgt het nu vaak na het middagmaal na haar boterham. het gaat er in als koek :)
al druk bezig met de voorbereiding met de verjaardag van stinkmuis?
 
hij is 4 maart 1 geworden.
gaat snel!
maar het beste nieuws is, dat Thijmen niet meer helemaal doof is, hij is nu "slechts" nog slechthorend.
fijne vooruitgang he!
strax moeten we naar de audicien en als traktatie krijgt ie lekker een stukje ontbijtkoek! :D
thanks voor je tip..

liefs mama van stinkmuisje
 
hij is 4 maart 1 geworden.
gaat snel!
maar het beste nieuws is, dat Thijmen niet meer helemaal doof is, hij is nu "slechts" nog slechthorend.
fijne vooruitgang he!
strax moeten we naar de audicien en als traktatie krijgt ie lekker een stukje ontbijtkoek! :D
thanks voor je tip..

liefs mama van stinkmuisje
 
hij is 4 maart 1 geworden.
gaat snel!
maar het beste nieuws is, dat Thijmen niet meer helemaal doof is, hij is nu "slechts" nog slechthorend.
fijne vooruitgang he!
strax moeten we naar de audicien en als traktatie krijgt ie lekker een stukje ontbijtkoek! :D
thanks voor je tip..

liefs mama van stinkmuisje
 
hij is 4 maart 1 geworden.
gaat snel!
maar het beste nieuws is, dat Thijmen niet meer helemaal doof is, hij is nu "slechts" nog slechthorend.
fijne vooruitgang he!
strax moeten we naar de audicien en als traktatie krijgt ie lekker een stukje ontbijtkoek! :D
thanks voor je tip..

liefs mama van stinkmuisje
 
wel fijn dat blijkt dat thijmen 'slechts' slechthorend is, al zal het voor jullie wel moeilijk blijven lijkt me. hoe is het bij de audicien gegaan? heeft hij nog een traktatie gehad?
als je wilt mag je me wel aanmelden op hyves: aafje11
 
Terug
Bovenaan