Oncomfortabel en pijn

<p>Hallo, </p><p>Afgelopen woensdag hebben we voor de 2e keer een eicel-terugpkaatsing gehad (dit nadat de eerst keer leidde tot een vervroeg ´miskraam´) . </p><p>Nu heb ik sinds gisteren last van een oncomfortabel drukkend gevoel in de buik  als ik ga zitten. De druk zit ter hoogte van de baarmoeder, het doet geen pijn maar is zeker ook geen aangenaam gevoel. </p><p>Alsook heb ik sinds een paar dagen enorm pijnlijke borsten en continu stijve tepels. ? ik dacht dat het misschien door de ovitrelle-spuit kwam, dus deed ik vanmorgen even een zwangerschapstesten (om te kijken of het hormoon al weg is) en deze was negatief. Dus het zwangerschapshormoon zou dan al volledig uit mijn lichaam zijn? (Ovitrelle spuit is nu 9 dagen geleden) kan dat kloppen? </p><p> </p><p>En zijn deze dingen normaal? Ik kan mijn arts pas namiddag na 13u bereiken en ben nu toch wel wat bezorgd... :/ </p>
 
Ik heb geen verstand van de terugplaatsing, ik ben natuurlijk zwanger geworden. Maar dat gevoel dat er iets in de weg zit en ik ergens op ging zitten had ik een paar dagen na de eisprong en toen bleek ik dus zwanger te zijn.
Wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is, maar lijkt me dus wel normaal.

Maar ik zou alsnog even bellen natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan