ondanks bloeverlies goede echo!

Pffff wat een geruststelling nadat ik afgelopen vrijdag een bloeding had hebben we vanmiddag een geweldige echo gehad.
Jeetje wat waren we zenuwachtig ik was bang dat het echt over zou zijn ja want een bloeding kan volgens mij nooit goed zijn.
Maar gelukkig met de kleine is alles oke het hartje klopt en ik ben nu 9 weken en 3 dagen dus precies zoals we dachten.
Maar ja de gynecoloog wilde me toch ook even inwendig onderzoeken ,altijd fijn maar niet heus maar het moest maar.
En bij de lichtste aanraking ging ik weer bloeden, er zit dus iets niet goed in mijn baarmoederhals, ja ik hoor jullie denken het zal toch niet maar volgens de arts was er zo op het blote oog niets te zien en kan het ook gewoon een bloedvat zijn.
Hij heeft een kweekje genomen en de volgende keer gaat hij een pap-test doen om te zien hoe de waardes zijn maar dat kan alleen als er geen bloeding is.
Nou we hopen er maar het beste van en dit zullen wel weer 4 lange weken worden want 19 maart heb ik pas mijn volgende afspraak.

Groetjes uit het hete curacao.

Wat een fijn bericht. Ik moest gisteren elke keer aan je denken en zat te hopen dat alles goed zou zijn. Gelukkig.

Ik mag morgen naar de verloskundige voor mijn eerste afspraak en 11 maart weer voor een echo, dan ben ik als het goed is 11 weken en 4 dagen. Dus ik moet ook weer even geduld hebben. Maar nu ik sinds afgelopen donderdag weet dat alles goed zit, gaat het wel lukken. Ik ben elke ochtend nog steeds kotsmisselijk en ontzettend moe, dus dat is een goed teken toch ?!?

Groetjes uit een koud maar zonnig Nederland.
Mariska

hoi hoi,
nou ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Ikzelf ben net vnamorgen voor de 2e keer naar het ziekenhuis gesjeeds ivm heftig bloedverlies. Twee weken geleden ook al en nu vanmorgen weer:ineens voelde ik het vloeien, niet normaal. Geen pijn of kramp gelukkig. Op de echo was alles goed, hartje klopt, kindje beweegt etc. Ze zei dat het waarschijnlij kde placenta was die geirriteerd was (heb al op internet gezocht placenta en bloedverlies, oeps), maar er is geen enkele aanwijzing voor een miskraam. Ben nu ruim 11 weken dus je snapt ik zit em aardig te knijpen. Ben wel gerust dat miskraam niet te verwachten is, maar ik baal wel enorm van het bloedverlies. Idioot dat je met maandverband in de weer bent als je zwanger bent, toch!??!Als dit zo doorgaat krijg ik die roze wolk nooit die je toch zou moeten voelen als je zwanger bent. Ik ben nu ook erg emotioneel, ben wel naar mijn werk gegaan voor de afleiding. Inderdaad is zo;n ondrzoek niet fijn (effe voelen of de baarmoedermond nog dicht zit(!). Gelukkig was dit bij mij ook het geval maar het bloedverlies kwam toch ergens uit baarmoeder. Soms is de oorzaak ook niet helder zei ze.
nou sterkte ermee, ik mocht altijd terugkomen voor een echo dus dat is wel een geruststelling, hopelijk voor jou ook!
boekie

o wat herken ik dit zeg

momenteel zon 9 weken zwanger en ook ik vloei....
maar in eerdere zwangerschappen heb ik dit ook al gehad dus ik had niet echt het idee dat ik alle alarm bellen aan moest zetten.
En na overleg met de verloskundige bleek het inderdaad weer te gaan om een adertje bij de baarmoedermond waarna ik gelijk op mijn donder kreeg..
De oorzaak is hoogst waarschijnlijk het vervangen van de heg in de tuin geweest ben nog al druk geweest met het verwijderen en plaatsen van de nieuwe heg...
Ook al liepen man en dochter te roepen dat ik wat rustiger aan moest doen gewoon hup door gaan met spitten en graven....
Ik geloof dat ik een deel van koppigheid weer een poos in de kast moet zetten en soms toch maar   even wat gas terug...

maar zolang het geen grote bloeidingen zijn zonder een bandgevoel in de buik of extreme misselijkheid is er geen reden tot zorgen...
en bij mijn dochter van 5 vloeide ik de hele zwangerschap door en geloof me ze heeft er niks van te leiden gehad hoor het is een heerijk wijfie

Groeten X

o ik ben ook in de tuin bezig geweest dit weekend (!). zal ik mijn mannetje maar niet vertellen dat er een verband kan zijn, dan mag ik niets meer doen.ha ha
ik probeer me ook rustiger te houden en me niet druk te maken maar het voelt zo moeilijk als je elke keer na toiletbezoek je moet verschonen. Blehh!
gelukkig heb ik a.s. donderdag weer afspraak ivm nekplooimeting, dan gaan ze weer met echo kijken dus dan zie ik in ieder geval weer of het allemaal nog doet. en de week daarna mijn derde en voorlopig laatste echo (ik stond met 1 been al in de ivf procedure   vandaar al die echos en controles). misschien dat ik daarna helemaal gerust ben, maar dan toch nog elke dag maandverband om moet. grr.
sterkte allemaal in ieder geval, misschien moeten we niet klagen omdat het bij ons allemaal nog goed gaat.
groet
boekie

ik schrik er eigenlijk een beetje van hoeveel er met het zelfde probleem rond lopen ik had er eigenlijk nog nooit iemand over gesproken geen zwangere vriendinnen bijvoorbeeld.
Maar het is waarschijnlijk ook een onderwerp waar men niet makkelijk over praat.
Ja het is echy balen dat je bij ieder toiletbezoek weer zenuachtig bent en ik had vanmorgen weer pech, weer vloeien dus.
Nu had de gynecoloog me wel gewaarschuwd dat het na het onderzoek van gisteren wel zou kunnen gebeuren maar toch.
Allemaal heel veel sterkte en laten we toch maar proberen om een beetje te genieten van onze groeiende wondertjes in onze buik.

Groetjes BO.

Terug
Bovenaan