Ondanks de pil toch zwanger??wanneer kwam je erachter?

Zijn er mensen die ondanks pilgebruik toch zwanger zijn geraakt en daar later achter kwamen? Hoe kwam je erachter? En hoever waren jullie al?

Ik ben nu ruim drie maanden aan de pil en slik deze ook door op dokters advies. dus ik wordt niet elke maand ongesteld. Tot nu toe niks aan de hand tot een aantal dagen geleden ik pijn in me onderbuik heb aan beide kanten. Nu begin ik me te beseffen dat er veel veranderd is in de afgelopen twee maanden, slaap slecht , ben moe en hangerig en opeens was het of iets in me zei je bent zwanger. Heb twee oudere kinderen en kan mem niet meer herinneren of ik in de eerste maanden iets voelde. Heb geen pijn in me borsten en ben niet misselijk en vraag me af of ik nu gek wordt.

Weet het het simpelste is het een test maar vroeg me af of dit uberhaupt wel mogelijk was. hopelijk kan iemand me helpen.

Hallo,

Heb zelf geen ervaring met aan de pil zijn en toch zwanger worden.
Wel heb ik gehoord dat de pil na drie maanden pas "veilig" is i.v.m. zwanger worden.
Zelfs hem 1 dag vergeten kan tot zwangerschap leiden.
Ik zou zeggen lees de bijsluiter eens dan weet je het zeker.

Succes en anders toch maar een testje doen.

groet jmak

Ik ben ook zwanger geraakt ondanks het gebruik van de pil. Ik slikte de pil ook altijd door in de stopweek dus werd nooit ongesteld. Ook had ik dezelfde klachten als jij hebt, pijn in m'n buik zij en liezen. En enorm moe, waarvan ik toen dacht dat het kwam door de moeilijke periode waar ik heen ging. Misselijk ben ik nooit geweest. Toen ik voor de buikpijn naar de huisarts ging, zei hij dat de kans wel erg groot was dat ik zwanger was en ik heb een test gedaan. Die bleek positief. De volgende dag heb ik een spoed echo gekregen om te bepalen of het inderdaad om een zwangerschap ging, dat bleek idd zo te zijn, van een tweeling nog wel ;)
Volgens mijn huisarts had het doorslikken van de pil in de stopweek hier niets mee te maken, de pil blijft dan gewoon veilig.

Dank je simone 1975 voor je antwoord. Zal dan toch maar is een test laten doen voor de zekerheid.

14 weken van een tweeling is wel een hele leuke verrassing :) was je dan al niet een stuk dikker? En had je ook geen last van je borsten ondertussen. Raar hoor ben twee keer zwanger geweest maar dat is al 14 jaar geleden voor het laatst en kan me niet meer herinneren wat ik voelde toen.

Ik kreeg wel een iets boller buikje  dus ben wat harder m'n buikspieren gaan trainen (hielp natuurlijk geen klap, frustratie alom )maar dat was maar zo'n klein beetje dat ik echt niet dacht aan een zwangerschap. Is het ook wel het laatste waar je aan denkt als je gewoon de pil slikt natuurlijk
Verder echt totaal geen kwaaltjes gehad.buiten de vermoeidheid om, maar zoals ik al zei, ik ging door een nogal moeilijke periode dus gaf dat de schuld.
Pas toen ik flinke pijn ging krijgen werd ik behoorlijk ongerust, ik  was  heel erg bang dat er iets ernstigs aan de hand was.  Achteraf was dat natuurlijk bandenpijn, en met een tweeling op komst was het ook niet zo raar dat dat erg pijnlijk was.
Het was best een schok, en heb echt een tijdje heel verdwaasd rondgelopen. Intussen ben ik 22 weken en 4 dagen zwanger, heb een gigantische buik en ben enorm gelukkig met deze twee cadeautjes

ondanks door de pil ben ik toch zwanger geworden....
ik was misselijk en voelde mijn lichaam veranderen!
heb een test gedaan en ik ben nu 9 weken zwanger en weet dat sinds vorige week!!
je weet maar nooit!! succes

tnxx meiden voor jullie berichten....Moet binnekort onder narcose en moet geprikt worden daarvoor zal wel gelijk aangeven dat ik twijffel of ik zwanger ben misschien prikken ze er gelijk op dan.

Zou wel een hele verassing zijn maar er gebeuren gekkere dingen dus ja.

Jullie beide geniet van je zwangerschap :) dat het een fijne tijd mag zijn.

Terug
Bovenaan