onder de blauwe plekken

hoi meiden

Ryan vind het nogal leuk om met alles te gaan zitten slaan
maar meestal komt dus alles op zijn beentjes terecht

keer op keer op keer enzo ezno
blijkbaar doet het geen zeer want hij blijft het doen en lacht en heeft er schik mee

maar nu keek ik vanmorgen met omkleden naar zijn beentjes

zitten HELEMAAL onder de blauwe plekken

ziet er net uit of dat hij mishandelt is zeg echt niet normaal

moet volgende week naar het ziekenhuis met hem voor een foto van zijn voetje
nou hoop dat ze dan weg zijn want je weet nooit wat andere ervan denken je hoort zulke rare dingen

wilde het even kwijt

groetjes moekje

hoi,

Dit is hier ook een probleem, sinds mijn dochter kruipt zijn haar knietjes helemaal blauw, schrok er zelf van, maar verder heeft ze nergens anders blauwe plekjes dus ik moet volgende week naar het cb kijken wat ze hier over te melden hebben hierover, een vriendin van mij was bij het cb geweest en haar dochter is hyperactief en was van het vensterbank af gevallen, met gevolg blauwe armen nou daar werd direkt een notitie van gemaakt , kan het wel begrijpen beter te vroeg in grijpen als het nodig is dan te laat, maar soms overdrijven ze een beetje.

gr bianca

Zo zat mijn dochtertje vorig jaar bij papa op zijn nek en liet zich zo naar achteren vallen. Waarop peter haar dus probeert te grijpen en nog net een arm kon pakken met als gevolg dat hij haar elleboog uit de kom trok. Ik zag meteen dat het niet goed stond dus naar de huisartsenpost waar Noa vrolijk vertelde dat papa haar heeeeeeeeeeeeeel hard aan haar arm had getrokken.

Gelukkig moesten ze om haar verhaal lachen en begrepen ze hoe het was gebeurt maar je schaamt je rot dan. Nu nog steeds verteld ze dat papa haar heeeel erg pijn had gedaan. Ze zetten je echt wel eens voor paal, zeker alsz e gaan praten. We zeggen weleens gekscherend dat peter nu een forse aantekening in zijn dossier heeft.

groetjes chimene

Hier nog zo'n bont en blauw kind. Bas gaat overal tegenaan staan en dat gaat niet altijd even handig. Ook weer gaan zitten is nog al eens een probleem. Hij heeft dus overal blauwe plekken. Vooral op zijn benen, maar nu ook één op zijn wang.
Ik 'mag' deze week weer naar het CB. Dat wordt vast weer een aantekening (zal me werkelijk waar een rotzorg zijn).

Groetjes, Karin

hey

zo waren wij een keer in spanje (jaren terug) en was mijn broer toen heel de dag uit een rubber bootje in de zee aan het springen prachtig vond ie het... en s'nacht in bed in zijn droom ook nog tot ie er echt uit sprong uit een stapelbed met zijn oog op het nachtkastje pfff hij had er niet veel van en is verder gan slapen mijn ouders hoorde het niet en ik (lag eronder) ook niet.
volgende ochtend: dik blauw oog ik moest vreselijk lachen was 4jaar maar mijn ouders super bezorgd natuurlijk hup naar het ziekenhuis en ja natuurlijk werden me ouders verdacht en leg dat als 6jarig kind maar uit in het buitenland heeft uren geduurt en nog keken ze me ouders raar na maar ja gelukkig was alles goed en heeft ie echt geluk gehad.. zo zie je maar..

ja vind het wel goed dat ze er op letten bij het cb maar toch voel je als onschuldige ouder niet fijn!!

lang verhaal he

groetjes marielle

Terug
Bovenaan