Hoi hoi,
Hoe ervaar jij het? Doet Nienke het voor jouw gevoel wel goed? Nienke heeft natuurlijk haar eigen groei en ritme, en bepaalt zelf hoe of wat ze wanneer doet! Het is het belangrijkste dat jij Nienke een gezonde, vrolijke baby vindt.
Mijn zoon Niek, van 12-9, is ook maar 60 gram gegroeid in een maand tijd, te weinig dus. Ik was helemaal ontdaan en ging heel erg twijfelen omdat ik nog volledige borstvoeding geef. Leg ik hem dan te weinig aan, heb ik te weinig voeding....Maar hij is wel gewoon vrolijk, lacht veel en maakt geen zieke indruk. Op cb stelde ze me gerust, zo lang hij vrolijk is, geen zieke indruk maakt, en wij geen rare dingen zien hoeven we ons geen zorgen te maken. We zijn gestart met de groentehap, wat hij helemaal geweldig vindt en morgen, 2 weken later, gaan we weer wegen. Ik ben erg benieuwd maar als hij niet veel gegroeid is wil ik me zelf niet weer gek maken....Niek is ook nog niet aan het draaien, ligt gewoon lekker rustig te spelen op de grond of box en we proberen hem te helpen maar hij vind het veel te leuk om naar ons te kijken, dus daar maak ik me niet echt zorgen om! Hopelijk stelt bovenstaande je een beetje gerust en ga op je moedergevoel af!!
Groetjes Heske