Onder de rode blaasjes

Nooya zit helemaal onder de rode bultjes die blaasjes worden.
Gister begonnen. Ze heeft geen koorts, ze is gewoon vrolijk en de bultjes lijken niet te jeuken.
Ze is alleen wat stiller en rustiger.
Ze heeft de afgelopen dagen niets geks gegeten. Alleen gister een mango maar die heeft ze al vaker op.
Iemand een idee wat t kan zijn?

Haha ja dat zijn het dus gewoon. Het werden later echt blaasjes. Toen herkende ik het wel.
Maar gelukkig geen jeuk nog. Straks alleen ff naar de dokter want ze heeft er ook 1 in haar oog.
Doei

Ja hoor. Ze heeft nu alleen maar droge kortjes.
En ze heeft verder ook helemaal geen jeuk of last gehad. Alleen een paar dagen wat minder actief maar nu weer helemaal happy.
Ik heb zo'n makkelijk kind joh. Nooit ergens problemen mee, echt altijd vrolijk, best goed slapen.
Heerlijk! Ik prijs me gelukkig want het kan ook anders en het gaat vast weleens lastiger worden.
Growtjes

Sooo...heerlijk, dan kan ze het maar gehad hebben! Mijn tweede had het vreselijk, daar heb ik twee dagen en nachten mee op schoot gezeten van ellende. Maar de jongste is ook heel makkelijk en weinig lastig gelukkig.
En inderdaad, het zal ook nog weleens anders worden, maar daar maken we ons voorlopig nog maar niet druk om!!!

Geniet er lekker van!!

Terug
Bovenaan