Onder temperatuur

Hallo,

Ik meet nu sinds anderhalve week m'n temperatuur, en meestal is die zo rond de 36,3 graden. Wel normaal, denk ik. Sinds 3 dagen is het gedaald naar 35,9 graden. Ben niet ziek ofzo. Weet iemand of dit iets met een zwangerschap te maken zou kunnen hebben? Of is het altijd zo dat in dat geval je temperatuur stijgt?
Bedankt alvast. Ook voor jullie verhalen! Ik lees ze dagelijks, erg herkenbaar!

Ik weet niet hoe je tempt, maar als je dit bijvoorbeeld oraal doet, dan kunnen er inderdaad grote verschillen in zitten.

Weet niet of je temp inderdaad moet stijgen en hoog moet blijven wil je bevrucht zijn. Het zal net als met heel veel dingen wel per persoon verschillend zijn en er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...

Hoi meiden,

Op welke manier kun je het beste tempen? Op dit moment doe ik dit oraal. Is dit goed of moet ik het op een andere manier doen? Voorheen deed ik het meestal onder de oksel, maar toen was mijn temperatuur stukken lager dan nu.

Liefs Claudine

Ik heb ook een temp van 36.3 gemiddeld voor mijn eisprong. Zit ook wel eens veel lager zelfs weleens 35.7 gehad! Mijn ervaring is dat mijn temp lager is als ik laat naar bed ben gegaan. Dan heb je ook minder uren slaap gehad. Misschien is dit bij jou ook zo?
Als je je sprong hebt gehad dan stijgt je temp en die blijft hoog als je zwanger bent. Als je ongi wordt daalt je temp meestal een dag voor je nod,maar bij mij ook wel eens als ik al ongi ben.

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan