<p>Hallo,</p><p> </p><p>Onze Milan van 6 maanden staat onder toezicht van veilig thuis. Het is echt vreselijk het houd in dat er buiten mij man en ik nog iemand 24 uur bij moet zijn. Gelukkig is dat steeds iemand van onze fammilie maar dan nog dit is niet normaal!</p><p>zou vertellen waarom, Milan heeft in 1,5 maand 2 aanvallen gehad dat die slap was en niet aanspreekbaar was wij continu naar het ziekenhuis omdat wij het niet vertrouwen telksen werden wij overal weg gestuurd. Tot vorige week kreeg die eindelijk een mri ze dachten aan de vreselijkste dingen. Godzeidank kwam daar uit dat het “niets” erg was wel dat er op 3 plaatsen bloedingen te zien waren hoe en wat dat er komt geen idee. Als er iemand voorzichtig is zijn wij dat wel. Daar word verder geen onderzoek naar gedaan. Nu is opeens kindermishandeling vreselijk echt vreselijk! Hij kwam bij onze ouders en gastouder daar durf ik hem nooit meer naar toe te doen!</p><p>nu staat die zobzio 1 maand zwaar ondertoezicht van veilig thuis. En over 1 week krijgt die skelet foto’s voor evt breuken nou daar komt echt niks uit.ze verdenken ons gelukkig ook niet maar dit is proctol omdat er iets zit wat er niet hoort.</p><p>iemand ening idee wat de gevolgen zijn van veilig thuis en ect?</p><p>liefs</p>