onderbroek vergeten

A

Anoniem

Guest

Wat er gisteren is gebeurd. Mijn moeder kwam mijn oudste Zoe ophalen om naar de speeltuin te gaan. Maar aangezien zij en Noa allebei tegelijk wakker werden was het een beetje chaotisch. Ik snel Zoe haar kleren gegeven en even gevraagd of ze zichzelf wilde aankleden, want dat doet ze immers altijd. Aldus... belt mijn moeder een uurtje erna op dat ze bij haar thuis zijn en waarom ik haar geen onderbroek aangedaan had?

Heeft dat meissie haar onderbroek vergeten aan te trekken, terwijl ze een jurk aanhad.  Mijn moeder kwam erachter toen ze van de glijbaan gleed.
Zal een erg charmante vertoning zijn geweest. Zoe heeft t ten minste wel naar haar zin gehad en wij hebben er allemaal erg hard om moeten lachen.

groetjes Wendy

Haha, wat grappig. Gelukkig kunnen dit soort dingen nog wel  als ze klein zijn.

hahaha   mooi zeg!! op deze leeftijd is dat nog leuk. als ze dat doet als ze 18 is zou ik toch ff met haar gaan praten....

a gut,vond ze het zelf niet erg?ik weet niet hoe oud zoe is,maar ik kan me nog herinneren dat ik vroeger eens naar zwemles ging met mn tante en onder mn kleren al mn badpak aanhad.toen ik klaar was bleek mn moeder mn ondergoed vergeten te zijn.dus ik zonder ondergoed in mn kleren.niemand kon t zien,maar ik schaamde me diep.vergeet t nooit meer.

whaha echt een goeie...zoe zal het wel lekker luchtig hebben gevonden

Terug
Bovenaan