onderbroeken

Hoi allemaal,

Ik ben nu 14 weken zwanger en die kleine doet goed zijn best om mijn buik te laten groeien. Met kleding gaat het allemaal wel goed (wat wijdere rokjes en jurkjes), maar mijn onderbroeken beginnen nu al wel te snijden in mijn buik en zakken ook wat af. Wat hebben jullie gedaan die eerste periode dat het niet zo goed meer zat? Lage onderbroeken kopen, of meteen aan de zwangerschapsbroekjes (nou ja, tenten voor mijn gevoel nog)?
Ik ben benieuwd...

Liefs Kiki
 
Hai Kiki,

Ik heb bij zeeman "low waist" onderbroeken gekocht en die draag ik nu met 27 weken nog steeds. Ik vind het zelf niet fijn om iets over mijn buik te hebben.

Liefs
Lot
 
Ik heb eerst gewoon een grotere maat onderbroeken gekocht, maar erg lang zijn ze niet meegegaan (hooguit een week of 6). In tegenstelling tot de zwangerschapsonderbroeken, die draag ik nu nog. Ik had ze bij de hema gekocht en dan 1 maatje groter dan mijn eigenlijke maat.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik al vrij snel in de positiekleding moest, met een week of 10 dus ik had echt wel een buikje toen al. Ik vind het wel prettig om iets over mijn buik te hebben, ik moet dat onder mijn buik niet zo hebben. Maar het is de een voor de ander.


groetjes, jane
 
Ik heb elastisch ondergoed gekocht, bij Ter Stal. Niet duur en rekt echt enorm mee, ik heb ze al vanaf het begin aan en ben inmiddels 37 weken zonder van maat te hebben hoeven veranderen.
Ik merk nu wel dat het niet meer over mijn buik gaat, maar meer wat oprolt en dan net onder mijn buik zit. Maar daar heb ik verder geen last van.

N.
 
had ook vrij snel zwangerschapsondergoed aan echt heerlijk zitten ze het geeft ook nog een beetje steun aan je buik ik heb ze na mijn bevalling nog wel een maand gedragen, dan voelde mijn buik niet zo lubbig aan.
succes
 
Ook ik heb vrij snel zwangerschapsonderbroeken gekocht.
Bij de Hema en Hunkemöller.
Zitten heerlijk, vond die gewone onderbroeken (ook de elastische) al snel vervelend zitten, zo naar onder de buik, en grotere maten rollen zo op.
En deze blijven lekker om je buik zitten en niet er onder.
Ik raad het je zeker aan.

Groetjes Jes, 35 weken.
 
Terug
Bovenaan