Onderbuikpijn

<p>Hoihoi,</p><p>Vandaag ben ik precies 5weken.</p><p>Sinds gisteren onderbuikpijn. </p><p>Het voelt als menstruatie pijn. Nu lees ik overal banden pijn.</p><p>Maar ik heb bijna de hele dag al last vandaag.. Kan dat of gast er toch iets fout. Verder nergens last van.</p><p>Eerste zwangerschap was een MA.</p><p>Ik heb ook een gezonde lieve dochter van bijna 2 ♥️</p><p> </p><p>Maar ik kan mij de onderbuikpijn niet meer herinneren.. </p>
 
Had ik ook de 3e zwangerschap. Tot aan 11 weken zoiets. Maakte me erg onzeker. Met 7 weken sterk hartje gehoord maar toch bleef onzekerheid. Je kunt er niet zoveel mee want als fout gaat kun je er ook niks mee
Snap wel dat het jou extra onzeker maakt gezien je ma. Daar heb ik geen ervaring mee
Hoop dat je snel een goede echo krijgt die je angst wat wegneemt 
 
Ja dat is ook zo. Mijn vriend zei dan bel je de vk. Maar je kan er toch weinig mee. Als het fout gaat kan ze niet toveren. Maar fijn dat ik niet de enige ben dat haalt een beetje de onzekerheid weg
 
Ik heb tot 10 weken menstruatie achtige krampen gehad.Zolang je geen bloedverlies hebt niks aan de hand. Ik ben nu 24w 
 
Ik wil je verder niet ongerust maken, maar ik heb ook een ma gehad bij 11 weken en ik heb die weken ervoor last gehad van rare buikpijntjes. Ik weet ook nog steeds niet of het daarmee te maken heeft gehad of niet maar ik heb wel spijt dat ik toen niet naar de vk ben gegaan.
 
Ik weet van mijn ma dat ik alle klachten had die maar konde. Ik was vooral misselijk etc. En had toen met 7weken een goede echo en 12weken een MA. Maar ik kan de buikpijntjes niet echt meer herinneren. Ik heb geen pijn maar het is gewoon de hele tijd aanwezig. 
 
Ja dit is normaal, je baarmoeder begint al te groeien. Ik had dit van week 5 tot week 7 en lag echt elke dag met een kruik op mijn buik. Daarna was het weg en de bandenpijn is tot nu toe (23 weken) niet meer teruggekomen
 
Terug
Bovenaan