ondergewicht

hoi hoi dames.

ik ben 165 en weeg 47 kg heb dus ondergewicht ik zou 53 moeten wegen.

nu vraag ik me af of meer meiden hier last van hebben en wat jullie doen om aan te komen. ik zelf loop al jaren te klooten met mijn gewicht en het is net zon ramp als mensen die af moeten vallen (zo heeft iedereen iets)
ik wil graag aankomen ivbm ivf waar ik mee ga beginnen maar weet niet hoe.

liefs annieka

Hoi Annieka!

Ik weet niet of het wat is, maar dan heb je in elk geval een suggestie.
Jaren terug heeft mijn man een heel zwaar ongeluk gehad. Hij woog op een gegeven moment nog maar 47 kg bij 1.93 m. Een heel gevaarlijk gewicht dus en hij moest snel aankomen. In het zh gaven ze hem het e.e.a., ik weet niet meer wat. Toen hij thuis was, moest hij een of ander blik met poeder kopen bij de drogist. Het lijkt op zo'n blik babyvoeding. Het bevat een poeder met een heleboel gezonde stoffen, waaronder ook een dikmaker. Hij moest daar shakes van maken en dat 3x per dag drinken, naast zijn dagelijkse voeding. Het is een product zonder recept en zonder verdere bijwerkingen/gevaren.
Het werkte erg goed!! Misschien dat ik de naam nog kan vinden op internet, ik zal eens kijken!

Succes ermee!

Liefs,

Ginger

Nou , ik kan dus weinig vinden wat ik herken, maar misschien kun je het bij de drogist eens navragen...
Wel vond ik de Formule 1 van Herba life, ik heb er verder geen ervaring mee...

Succes!

Ginger

hoi hoi

bedankt voor de tips ik denk dat ik maar eens die shake's ga proberen.
je vindt echt alles voor afvallen maar voor aankomen eingelijk bijna niets.

liefs annieka

Hoihoi,

Ik weeg zelf 54 kg en ben 1.74cm lang. Dus ook ik ben te licht volgens het BMI. Maar wat ik ook eet er komt geen gram aan. Ik kan eten wat ik wil maar poep het vervolgens gewoon weer uit...!

Maar misschien helpt sporten??? Spiermassa kweken? En wij geven vaak aan patienten pakjes drinken van nutricia. Wanneer zij niet kunnen/willen eten. Zitten extra koolhydraten en alles in. Volgens mij kan je die bij de apotheek halen en in elk geval via een dieetiste.

Gr en sterkte Ester

Hoi Annieka,

Ben van hetzelfde formaat als jij, 1.64 en normaal zo'n 47-49 kilo. Bij mijn ivf pogingen is nooit gesproken over ondergewicht tijdens de behandeling. Overgewicht zou wel invloed hebben (negatief),,,,zou me niet te veel zorgen maken. Bij mij is het ook gelukt...ook met 47 kilo dus.....Werd van al de hormoonspuiten zelfs lichter ipv zwaarder?!! Raar lichaam.....

Heel veel sucses...en zet 'm op!

liefs Anne

hoi anne

volgens mijn gyn was het beter om wat aan te komen maarja de ene arts zegt dit de andere dat.

wat heb jij voor een behandelingen gehad?

fijn om te weten dat ik niet de enige lat ben hier hahahaha.

liefs annieka

Hoi meiden,

Ik heb door mijn medische verleden (lymfeklierkanker) helaas ook nogal wat ervaring met ondergewicht en aan moeten komen enz. Die pakjes van Nutricia, Nutridrink, die zou ik niet nemen, want die ontnemen ook de eetlust. Die zijn eigenlijk alleen maar bedoeld voor als je niet normaal kunt eten, als vervanging dus, want de honger gaat er ook van over. Maar dat blik, dat is volgens mij Fantomal van Nutricia en kun je gewoon bij apotheek en drogist kopen zonder recept. Goede aanrader! Succes!

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan