ondergewicht.

Hallo dames, twee weken geleden bij de verloskundige geweest, daar zei ze dat ik moest zorgen dat ik meer op gewicht kwam ben 1.65 lang of kort ;) hoe je t bekijkt, en woog 49.2 kg. Had toen alleen maar een paar krackers gegeten en een beker thee. Nu probeer ik echt met regelmaat iets naar binnen te werken, vooral volle producten, zoals volle melk bruinbrood, ontbijtkoek, af en toe kaasbroodjes of extra frietjes pinda mayo enz. Dacht echt dat ik aangekomen was, krijg al een buikje mijn borsten groeien... Nu stond ik vanmorgen op de weeg schaal nadat ik twee boterhammen had gegeten 2 bekers melk had gedronken en een beker thee, woog ik nog maar 50.9. T was wel een andere weegschaal maar toch weet niet zo goed wat ik nu nog meer moet doen om meer op gewicht te komen...Iemand ID's?

Waarom moest je meer op gewicht komen??ook tengere vrouwen kunnen toch prima kinderen krijgen?
mijn moeder was vroeger ook altijd zo rond de 48 a 50 kg,en dat ook met een kindje
liefs jootje

Als je echt flink afgevallen bent, begrijp ik dat je op gewicht moet komen, maar anders zie ik geen reden om extra aan te komen, dat kom straks vanzelf wel!
Bij de eerste zwschap woog ik ook in het begin 50 kg bij 1,63m. En bij allebei de kids heb ik 2 kg erbij gekregen die er niet meer af is gegaan uiteindelijk. Dus weeg nu voor de zwschap 54 kg.
Ik zou me niet zo druk laten maken door de verloskundige tenzij er echt een gegronde reden voor is!
Als het echt moet dan zijn milkshakes een goede optie om aan te komen! Kun je thuis maken met ijs en slagroom en vers fruit heb je dat laatste ook meteen binnen!
Liefs Bowi

Zolang je zorgt dat je goede voedingsstoffen voor je kindje binnen krijgt hoefd er toch helemaal niets aan de hand te zijn?! Misschien heb je gewoon een snelle stofwisseling. Heeft de vk je ook nog advies gegeven hoe en waarom?

Nee ze zei dat ze normaal mensen kreeg met over gewicht, niet met onder gewicht. En dat ik goed moest eten!Ik ben eigenlijk altijd slank geweest. Eet zeker wel gezond. Jullie hebben gelijk ik ga gewoon gezond eten die kilo's komen van zelf.

Bij mij bleven de kilo's ook heel lang weg en ik ben sowieso niet veel aangekomen tijdens mijn vorige zwangerschap. Probeer niet ten koste van alles aan te komen, maar blijf vooral gezond eten. En dat mensen tegenwoordig veel overgewicht hebben, dat is hun probleem .... ;-)

Terug
Bovenaan