Ondergoed + Voedingsbh.

<p>Gekke vraag. Welke onderbroeken zijn fijn voor na de bevalling? Waar dus ook een kraamverband etc in past? :) <br />Daarnaast ook op zoek naar goede voedingsbh's. </p><p>Tips zijn meer dan welkom!</p>
 
Ik had inderdaad ook een boxershort van mijn vriend aan... en de voedingsbeha's van de H&M vond ik fijn, ook tijdens mijn zwangerschap al, omdat er geen beugel in zit
 
Voedingsbh van de Prénatal. En onderbroeken had ik gewoon een maatje groter als normaal. En dan van katoen zodat het niet gaat broeien. Bij de zeeman gehaald. Eerste paar dagen na de bevalling had ik nog een netbroekje aan. 
 
Ik had maatje te groot wat boxers bij de zeeman gehaald. Zat prima.
En voedingsbh van de h&m inderdaad
 
Ik had grote onderbroeken van de zeeman, de maddie. Zou in ieder geval kijken dat je katoenen ondergoed hebt en iets wat goed over de bil zit, zodat je kraamverband er in past. 
Over voedingsbh's, je zou beter kunnen wachten (of het al vroeger in de zwangerschap kopen). Als je bv gaat geven, veranderen je borsten (de eerste dagen echt mega vanwege stuwing en daarna weer net wat groter, tenminste dat was bij mij zo). Ik heb zelf een grote cuomaat dus heb ze online besteld (van Anita) een kleine week na de bevalling. 
 
Ik heb tijdens de kraamweek van die witte gaasdingen gedragen als onderbroek, zat niet strak om mijn buik en paste makkelijk zo'n groot kraamverband in. Na die week boxers van mijn man. Toen het vloeien gestopt was overgegaan op mijn eigen onderbroeken. Ik had in de kraamweek de meegroeibh's aan van prenatal. Ik had ook 2 voedingsbh's aangeschaft in de zwangerschap, maar na de bevalling met enorme stuwing paste ik de bh's niet meer, ik raad je dan ook niet aan om die van te voren te kopen! 
 
Terug
Bovenaan