Ondergoed

<p>Hallo allemaal, </p><p>Momenteel ben ik 32 weken zwanger. Ik heb altijd (al sinds m'n 15e) strings gedragen, en draag deze nu nog (ben nu 37). Maar vraag me af kan dit ook tijdens mijn zwangerschap, of wat deden jullie? Ben erg benieuwd. Hoop graag van jullie te horen.</p><p>Groetjes Ilona </p>
 
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen tijdens je zwangerschap. Maar na de bevalling zit dat niet goed hoor. Met de zwelling en kraammatrassen in je broek. Dan zijn een paar oversized oma onderbroeken of boxers wel nodig. Nu ligt het denk ik ook wel een beetje aan hoeveel afscheiding je hebt. Ik heb dat best veel, en dan zou ik een stringetje niet fijn vinden. Lekker een broekje met inlegkruisje. Maar als het bij jou wel goed gaat... 
 
Tot nu toe gaat het nog wel. Wel wat afscheiding maar dat heb ik wel vaker, heb ook wel van die string inleg kruisjes. Weet niet of jij ook strings draagt? 
 
Voor de zwangerschap van de eerste wel, tot halverwege ofzo. Daarna heeft het nooit meer lekker gezeten. Maar dat kan heel verschillend zijn hoor. Ik ben nu zwanger van de tweede alweer.
 
Ik had een totaalruptuur, en de eerste maanden kon ik niks straks hebben bij mijn vagina. Ook geen spijkerbroeken of niet meerekkende dingen. Maar een string dus ook niet. En de vorm van mijn vagina, hoe groot de schaamlippen gerekt zijn, het litteken... Het is allemaal nu net zo dat ik een string niet lekker vind zitten. Maargoed. Laat je niet afschrikken. Elke bevalling is anders en zo'n totaalruptuur komt niet vaak voor hoor.
Overigens zal het mijn man een worst wezen of ik een string of een broekje draag. Hij geeft daar echt totaal niet om. 
 
Terug
Bovenaan