Onderhoud kinderwagen?

<p>Wij hebben bij onze 1e kindje een kinderwagen aangeschaft. Is denk ik 1.5 tot 2 jaar gebruikt en daarna op zolder neergelegd. We zijn er wel altijd netjes mee om gegaan. Nu komt spruit nr 2 eraan en willen we uiteraard de kinderwagen weer gebruiken. Maar ik vroeg me af of je hem dan nog weer een keer laat nakijken/schoonmaken of dat dat niet nodig is? Dacht dat ze toen bij aanschaf daar iets over hadden benoemd qua onderhoudsbeurt.. </p>

Wij hebben er een lapje over heen gehaald. De dingen die in de wasmachine of handwasje mochten hebben we gedaan.
We vonden het zelf wel goed zo, we wisten immers toch dat et geen gekke dingen mee gebeurd waren.

Nee niet nodig. Je weet zelf toch dat de kinderwagen goed onderhouden is? Zolang er niks stuk is en je hem netjes opgeruimd hebt, is er in de tussentijd toch niks geks mee gebeurd?

Nee niet nodig. Je weet zelf toch dat de kinderwagen goed onderhouden is? Zolang er niks stuk is en je hem netjes opgeruimd hebt, is er in de tussentijd toch niks geks mee gebeurd?

Ik neem aan dat je hem schoon hebt weggezet, dus in princiepe is er niks nodig. 
Bij buggy’s adviseren ze nog wel eens om de wielen eraf te halen, schoon te maken en in de spuiten met siliconenspray. Maar dat ligt er aan wat voor wielen je eronder hebt zitten?

Terug
Bovenaan