onderrug-buik klachten en 4 dagen overtijd

goedenmorge dames,

ik wil graag iets kwijt..
ik probeer al ongv 2-2.5 jaar zwanger te raken, maar voor mijn gevoel lukt het maar niet.. ik ben altijd ruim optijd ongesteld en voor het eerst 4 dagen overtijd. Ik heb al 3 testen gedaan en alle 3 negative. Sinds de dag dat ik ong moet worden heb ik zown belachelijke rug-onderbuik pijn. Ik heb idee hoe dat komt. Messchien wel omdat ik maar niet menstrueer ?
Ik en mijn man willen zo graag een babytje, maar ik wil me er zo niet op verheugen. Ik weet het allemaal niet meer.. Al 2 jaar niet gelukt waarom nu wel, denk ik zelf.
Heeft iemand van jullie ook zo iets gehad?
Of iemand die zijn eigen verhaal kwijt wil, of advies?

Ik hoor het graag

Roosje
 
Hoi Roosje,
mag ik vragen met welke testen je hebt getest?
ik had namelijk ook negatieve testen tot ongeveer anderhalve week na mijn NOD. Dit waren de testen van action en Etos enzo. Toen ik de digitale clearblue test heb gedaan twee dagen na mijn NOD, stond  er heel duidelijk zwanger 1-2 weken. Dus ik zou persoonlijk aanraden om eens te testen met de clearblue testen. 
Inmiddels ben ik bijna 6 weken zwanger en test nu eindelijk ook duidelijk met de action testen. 
Mocht ook de clearblue test negatief zijn, zou ik toch even contact opnemen met je huisarts. Misschien dat ze bloed kunnen prikken. 
Veel succes! 
Liefs
 
Hallo Ahnoniem,
Ik heb die van kruidvat 2 voor 5 en laast die van action.
Gefeliciteerd! Alleen ik begrijp het niet goed denk ik, na 2 dagen dat je overtijd was (sorry dat nod begrijp ik maar niet) heb je getest met clearblue die  gaf aan dat je zwanger was, en de etos en action testen gaven het pas na 1.5 week aan en tot die tijd allenmaar negative?
 
 
 
 
Klopt inderdaad. Bij mij was de digitale clearblue test veel sneller positief dan de testen van de action bijvoorbeeld. 
NOD is een afkorting voor ; niet ongesteld dag
ik wist eerst ook niet wat dit betekende toen ik net nieuw was op dit forum hoor ;-) op een gegeven moment komen de afkortingen zo vaak voor dat je ze begint te snappen. 
Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen mag hebben. 
 
 
Terug
Bovenaan