Onderrug, onderbuik, stuitje en blaaspijn

<p>Ik heb sinds vrijdag last van mijn rug/bekken. Nu ook van een drukkend gevolge bij de blaas en soms als ik ga zitten last van mijn stuitje. Als ik bezig ben doet mijn onderbuik erg zeer. Ik ben pas 18 weken zwanger dus nog niet op de helft ik heb tot nu toe nog geen duidelijk beeld van wat het kan zijn. Het is geen urineweginfectie. Mijn urine gaat nu wel op kweek om verder te kijken. Ik ben bang voor weer geen uitslag en wordt er moedeloos van. Iemand bekend hiermee? </p>

Ik heb het toevallig ook, heel erg sinds vanochtend. Ben alleen wel wat verder zwanger al, 35+5 weken. Bij mij is het dat het kindje ingedaald is maar had ook wat lichte symptomen van een zwangerschapsvergiftiging ook omdat ik druk rondom m'n maag voel en veel vocht vasthoudt. Ook gebleken na bloed en urinetest dat ik een ijzertekort heb waar ik nu pillen voor moet slikken

Bij mij hielp hielp het rond die periode om op ‘drukke’ dagen waarop ik veel liep of stond een buikband te dragen. Niet zo’n extreem strakke maar die van Carriwell werkten bij mij prima.

https://www.bol.com/nl/p/carriwell-buikband-naadloos-ondersteunt-zwart-xl/9200000036299045/?Referrer=ADVNLGOO002059-G-97304091104-S-605560373640-9200000036299045&gclid=EAIaIQobChMI3Y7qu9P06wIV1OntCh0G8gcHEAQYASABEgITZvD_BwE#modal_open

Ik zou even langs de bekken fysio gaan, ik had bij 18 weken ook klachten en zij kunnen je echt goed (vooruit) helpen. Ook alleen in overleg met de fysio een bekkenband gaan dragen, de spieren worden hiermee namelijk 'plat' gelegd en dat kan bij intens gebruik gevolgen hebben op latere termijn (lees meer klachten).
Liggen helpt vaak het beste, zitten is geen rust voor je bekken. Afwisselen dus. Succes. 

Terug
Bovenaan