onderrugpijn????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

wie heeft er ook weleens gedacht onderrugpijn te hebben met een naderende ongi en bleek toen toch zwanger??? Ik heb nl. regelmatig pijn in mijn onderrug en ben 1 dag overtijd. Verder heb ik geen enkele zwangerschapsverschijnselen.
Groetjes Ikke

ja, dat heb ik ook nog steeds, het voelt echt net alsof ik ongesteld moet worden, terwijl ik echt 3 maanden zwanger ben....het schijnt soms te gebeuren, een collega had het haar hele zwangerschap...

newbee, bedankt voor je antwoord. Had je verder ook geen enkele klacht??? Ik heb nl. verder nergens last van, geen gevoelige/grotere borsten, geen vermoeidheid, niet meer trek in zoet, helemaal niets. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vind het zo vreemd!

Hier hetzelfde. Zeer onregelmatig, maar meestal als ik last van mijn onderrug krijg weet ik dat ik 1 of maximaal 2 dagen erna ongesteld moet worden. Nu na 4 dagen rugpijn getest en positief. Weet het pas sinds eergisteren en weet door onregelm cyclus ook niet hoe lang. Heb nu totaal al 6 dagen rugpijn en buikgerommel. Vrijdag naar de huisarts.

Terug
Bovenaan