<p>Hallo mede ouders,</p><p>ik zit met een lastig dingetje. Mijn zoontje van 18,5 maand oud trekt de laatste tijd veel naar mij toe en minder naar papa. Dat hoort erbij, dat weet ik, maar het is de laatste week dat hij s avonds als hij in bed ligt wakker wordt na een halfuurtje ofzo en dan begint te huilen. Het is ons opgevallen dat als ik ga kijken en hem troost in bed, dat hij soms gewoon 2 uur hiermee bezit kan zijn. Ik ga vaak eerst kijken, dan na 5 min weer, dan 10 min etc. Het gekke is nu dat als papa gaat, die hem teruglegt en hij dan verder slaapt en ook niet meer wakker wordt. Mijn vriend gaf aan dat het lijkt alsof hij denkt shit papa is er en niet mama, dan ga ik maar slapen. Als ik kom wilt hij ook altijd even een arm om mijn nek heen doen en kroelen (haal hem niet uit bed), bij mijn vriend doet hij dit niet en gaat dus meteen weer platliggen en slapen. Helaas is mijn vriend vaak de avonden weg en komt het toch op mij neer, echter zou ik het ook weleens fijn vinden om niet elke avond 2 uur of langer bezig te zijn. Herkent iemand dit?</p>