ondersteboven

Nou Noortje heeft het rollen helemaal ondekt hoor!
Van hara ruig naar de buki doet ze continu. Terug kan ze ook, maar dat gata nog niet zo vlotjes. Dit levert dan wel weer frustraties op.

Deze week vond ik haar ook ondersteboven in haar bedje. Voeten ana het hoofdeind zeg maar!
Voortaan dus maar alleeen een slaapzakje aan en geen dekentjes mer!

hahahaha

ja Thomas draait alleen van rug naar buik ( met 3.5 maand), terug ben ik een beetje aan het oefenen met m.

Maar die capriolen in bed... hier nog zo eentje hoor.. half hangend aan de spijlen van zijn bedje hahahaha.
nog even en we moeten dat bed omlaag gaan zetten, wil niet dat ie eruit donderd natuurlijk!
Hij is zo ondernemend.
(met slaapzak en al)

Hier is de box ook te klein...Het bedje al een paar weken, maar nu is de box ook niet meer veilig. Ze haalt echt de raarste capriolen uit, totdat ze 'klem' ligt en mama moet komen helpen. De grond is voor mij rustiger...maar op haar rug liggen vindt ze niets meer aan. Ze draait meteen naar haar buik. Zondag probeerde ze voor het eerst een beetje te kruipen. D'r kont ging omhoog en er werd afgezet met d'r voetjes. Het lukte alleen niet omdat haar bovenlichaam nog op de grond ligt natuurlijk...wel grappig om te zien!!

Terug
Bovenaan