ondersteunende buikband

A

Anoniem

Guest
dag mede-zwangeren,

Ýk heb sinds kort last van steken in mijn schaambeen en last van mijn onderrug. De gyn adviseert mij nu een ondersteunende buikband te dragen.

Weet één van jullie waar ik die kan kopen? Hebben ze wel verschillende maten, want mijn omvang is groter dan gemiddeld.

gr mama van MD

heb er een gezien bij its time in amersfoort. maar volgens mij moet prenatal en livera ze ook hebben, van anita.

suc6 ermee!

Ze verkopen ze inderdaad bij prenatal en ze zijn in verschillende maten te verkijgen.
Zijn trouwens niet goedkoop. Ik meen ergens rond 40 euro. En het is nog maar voor even.  Je zou ook eens op marktplaats kunnen kijken of iemand bij jou in de buurt er een aanbied. Ikzelf heb er ook een van marktplaats voor 15 euro. En die zag er uit als nieuw.
Zo'n band bied echt ondersteuning.

Groetjes sabine

Haai,

Ik heb veel last van mijn bekken en wilde ook graag een buikband. Gelukkig kon ik er eentje lenen van een nicht. Maar als ik hem draag moet ik alleen maar cónstant plassen vanwege de druk op mijn blaas.

Probeer hem dus als je kan eventjes uit voor je hem koopt, want ze zijn nieuw best duur inderdaad.

Liefs, Lotte

Terug
Bovenaan