Ondersteunende sport BH

<p>Hoi dames,</p><p>Sinds eergisteren weet ik dat ik zwanger ben. Voor de eerste keer, super blij mee :)</p><p>Nu loop ik regelmatig hard, lange afstanden ook (tot marathon) en had ik daar met mijn cup D nooit hele bijzondere sportbeha's voor nodig (gewoon de goed stevige van o.a. H&M waren al goed genoeg) maar sinds de laatste weken worden mijn borsten toenemend gevoelig en natuurlijk met name met schokkerige activiteiten, zoals hardlopen. <br />Ik wil graag (uiteraard op een lager pitje) zolang het kan nog stukjes blijven rennen. <br />Mijn vraag is: zijn er dames die een tip hebben voor een fijne/goed ondersteunende maar met name schokdempende sport beha? </p><p>Bedankt alvast!!</p>

Sport BH van het merk Panache. Heel fijn en geen prikkende beugels. 
Hou er wel rekening mee dat je borsten zullen gaan groeien. Ik ben zelf 3 cupmsten gegroeid en heb meerdere keren nieuwe bh’s moeten kopen omdat ik er weer uit groeide. 

Ik droeg over een sportbeha nog een strak kort sporttopje, gewoon van de hema. Eigenlijk dus gewoon 2 over elkaar. Niet tijdens de zwangerschap, maar in de borstvoedingsperiode. Maar moet tijdens de zwangerschap ook kunnen.

Terug
Bovenaan